اخبار آلت کوین ها

آیا شیبا اینو دوباره جایگاه خود را به دست آورده است؟

سودآور‌ی شیبا اینو پس از دوره نزولی طولانی‌مدت

 

سودآوری شیبا اینو پس از دوره نزولی طولانی‌مدت؛ توکن شیبا اینو شاهد افزایش چشمگیر قیمت بود که در نهایت به این موضوع منجر شد که حجم بالایی از توکن‌ها به نقطه سربه سر برسند. داده‌های اخیر بازار که توسط IntoTheBlock تحلیل شده است، نشان می‌دهد که در نتیجه جدیدترین رفتار قیمت این توکن، بیش از یک تریلیون شیبا ارزش اولیه خود را به دست آورده‌اند.

آدرس‌هایی که توکن شیبا اینو را خریداری کرده یا فروخته‌اند
آدرس‌هایی که توکن شیبا اینو را خریداری کرده یا فروخته‌اند – منبع: IntoTheBlock

این حرکت استثنایی قیمت اوایل امروز رخ داد، یعنی زمانی که شیبا اینو از سطح مقاومت مهم ۰/۰۰۰۰۰۷ دلار عبور کرد که منجر به افزایش ۴/۶ درصدی در عرض ۳۰ دقیقه شد. این پیشرفت بخشی از افزایش قیمت توکن شیبا اینو به دنبال افت قیمت قبلی ۰/۰۰۰۰۰۵۴ دلاری در هفته گذشته محسوب می‌شود.

در پی این شکست قابل توجه، وضعیت بیش از ۱ تریلیون توکن شیبا اینو از ضرر دادن به سودآوری رسیده است که نشان‌دهنده وسعت روند صعودی این توکن است. 

از زمان کاهش قیمت در هفته گذشته، قیمت شیبا اینو افزایش چشمگیر ۳۴ درصدی را تجربه کرده است و همین امر ۱۸/۵۸ تریلیون توکن شیبا را به منطقه سودآور سوق داده است. این افزایش قیمت، شامل ۴۰/۹ درصد از کل توکن‌های در گردش و سودآور شیبا اینو می‌شود.

چارت قیمت جفت ارز SHIB/USD
چارت قیمت جفت ارز SHIB/USD – منبع: CoinMarketCap

به پشتوانه حرکت صعودی فعلی شیبا اینو، بسیاری از فعالان این صنعت مشتاقانه منتظرند تا ببینند آیا این رفتار قیمت خارق‌العاده ادامه خواهد داشت یا خیر. این روند صعودی کوتاه‌مدت قطعاً احساس خوش‌بینی را به جامعه دارندگان توکن شیبا تزریق کرده است و بسیاری از آنها پس از تجربه دوره‌های طولانی نزولی، صبورانه منتظر چرخش روند قیمت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا