اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

شاخص‌ها از صعودی شدن پپه خبر می‌دهند

شاخص Galaxy Score نشان می‌دهد پپه کوین (PEPE) می‌تواند وارد یک رالی صعودی دیگر شود.

 

کاهش حجم معاملات پپه بعد از اصلاح قیمت اخیر 

شاخص‌ها و معیارهای بازار پپه کوین صعودی باقی ماندند.

پلتفرم LunarCrush اخیراً داده‌های مهمی را در مورد پپه کوین نشان داده که مشخص می‌کند قیمت این توکن می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند. با این حال، به نظر می‌رسید واقعیت متفاوت باشد چرا که چارت روزانه پپه کوین قرمز رنگ شده بود. آیا احتمالش وجود دارد که چرخش قیمت این میم کوین در روزهای آینده روند صعودی به خود بگیرد؟

آیا پپه کوین دوباره صعودی می‌شود؟

طبق داده‌های LunarCrush، پپه کوین از نظر شاخص Galaxy Score در صدر فهرست ارزهای دیجیتالی قرار دارد. این معیار را می‌توان به عنوان یک سیگنال صعودی معمولی در نظر گرفت که نشان می‌دهد قیمت این میم کوین می تواند به زودی روند صعودی به خود بگیرد.

با این حال، همه چیز هنوز در واقعیت منعکس نشده، چرا که قیمت پپه در ساعات گذشته بیش از ۱٪ کاهش یافت. طبق گزارش کوین مارکت کپ، در زمان انتشار این خبر، پپه کوین با ارزش بازار بیش از ۶۸۳ میلیون دلار با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۱۷۴۳ دلار معامله می‌شد که آن را به شصت و سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرد.

آیا معیارها با روایت صعودی مطابقت دارند؟

نگاهی به عرضه این میم کوین تصویری صعودی از روند قیمت آن به ما نشان می‌دهد. عرضه توکن در صرافی‌ها کاهش یافت در حالی که عرضه آن در خارج از بورس افزایش پیدا کرد. 

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) پپه کوین نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، افت قیمت اخیر پپه کوین با کاهش حجم معاملات همراه بود که خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسید.

مقایسه قیمت، حجم معاملات و شاخص‌های پپه کوین
مقایسه قیمت، حجم معاملات و شاخص‌های پپه کوین – منبع: Santiment

حجم مبادلات این میم کوین در جامعه ثابت مانده که نشان‌دهنده محبوبیت آن در جامعه کریپتو است. احساسات مثبت پیرامون پپه نیز در بازار غالب بود که در افزایش احساسات وزنی آن مشهود است.

مقایسه حجم مبادلات و احساسات وزنی پپه کوین
مقایسه حجم مبادلات و احساسات وزنی پپه کوین – منبع: Santiment

سرمایه‌گذاران باید انتظار این روند پپه کوین را داشته باشند

چارت روزانه پپه نشان داد که گاوها بازار را تصاحب کردند. این موضوع از کراس اوور صعودی که توسط نوار میانگین متحرک نمایی (EMA) نشان داده شده، مشهود بود.

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز با یافته‌های نوار EMA همسو است. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نیز بالا بود که صعودی به نظر می‌رسید.

با این حال، شاخص جریان پول (MFI) دلیلی برای نگرانی ارائه کرد به این دلیل که در نزدیکی منطقه اشباع خرید قرار داشت. درصورتی که MFI وارد منطقه اشباع خرید شود، فشار فروش روی این میم کوین افزایش خواهد یافت.

مقایسه شاخص‌های متعدد برای روند قیمت پپه کوین
مقایسه شاخص‌های متعدد برای روند قیمت پپه کوین – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا