اخبار تحلیلی

سه ارز دیجیتال که این هفته باید از معامله آنها اجتناب کنید

بررسی و تحلیل آزادسازی توکن‌های MAVIA، GAL و HFT

 

با انتشار داده‌های اشتغال غیرکشاورزی که برای اقتصاد جهان و‌آمریکا نگران‌کننده هستند، تاثیر مثبت آن را بر بازار ارزهای دیجیتال دیدیم که بازار کریپتو را از حالت نزولی به حالت صعودی تغییر داده است. با این حال، تحلیلگران می‌گویند سه ارز دیجیتال قرار است در این هفته تحت تاثیر رویدادهای تورمی قرار بگیرند و معامله‌گران باید برای مدیریت ریسک از معامله آنها اجتناب کنند.

معامله‌گران بازار نسبت به پیش‌بینی‌های سال ۲۰۲۴ خوش‌بین‌تر شدند، زیرا داده‌های اشتغال غیرکشاورزی ماه آوریل نشان‌دهنده شرایط کلان اقتصادی مطلوب برای دارایی‌های پرریسک است.

با این حال، بازشدن توکن‌های برنامه‌ریزی‌شده برای هفته آینده فشار تورمی اضافی را برای سه ارز دیجیتال خاص ایجاد خواهد کرد. به‌طور ویژه ارزهای Heroes of Mavia (MAVIA)، Galaxy (GAL) و Hashflow (HFT) در طول بازه هفت‌ روزه از تاریخ ۴ مه برای سرمایه‌گذاری پر ریسک خواهند بود.

در مجموع، در هفت روز آینده، توکن‌هایی به ارزش ۵۶.۲۴ میلیون دلار آزاد خواهند شد که تمرکز بالایی روی پروژه‌های ذکر شده خواهد داشت.

از معامله Heroes of Mavia با نماد MAVIA خودداری کنید

با آزاد شدن توکن‌هایی به ارزش ۳۰.۷۹ میلیون دلار شامل ۶.۳۲۸ میلیون توکن در تاریخ ۶ ماه می، MAVIA با ۵۵ درصد از تورم ۷ روزه زیر ذره‌بین است. این مقدار معادل ۲۵ درصد از عرضه جاری است که احتمالاً تأثیر بزرگی بر قیمت در کوتاه‌مدت خواهد داشت.

از این مقدار، ۲.۳۳ میلیون توکن از قراردادهای وستینگ مربوط به پیش‌فروش Heroes of Mavia است که ارزش آن ۹.۳۸ میلیون دلار است. ۴.۳۵ میلیون توکن MAVIA نیز تحت کنترل تیم سازنده برای سرمایه‌گذاری در جامعه و اکوسیستم خواهد بود که ارزش آن ۱۷.۴۸ میلیون دلار است. در حالی که کمی کمتر از ۱ میلیون توکن به عنوان پاداش‌های بازی پرداخت می‌شود که ارزش آن تقریباً ۴ میلیون دلار است.

از معامله Galxe با نماد GAL خودداری کنید

Galxe توکن‌هایی به ارزش ۵.۱۷ میلیون، معادل حدود ۱۹.۲۰ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که این مقدار شامل ۳۴ درصد از آزادسازی‌های این هفته و ۵/۸ درصد از سرمایه‌گذاری پروژه می‌شود. مشابه MAVIA، این یک سیگنال قوی برای اجتناب از معامله این ارز دیجیتال است، زیرا با تورم عرضه قابل توجهی مواجه می‌شود.

جالب اینجاست که بیشتر توکن‌ها به سرمایه‌گذاران اولیه یا فروش‌های استراتژیک از تیم به منظور تحقق سود می‌رسند. تنها توکن‌هایی به ارزش ۲.۱۸ میلیون دلار GAL برای تلاش‌های جامعه و سرمایه‌گذاری مجدد در اکوسیستم برای رشد بیشتر اختصاص داده خواهد شد.

از معامله Hashflow با نماد HFT خودداری کنید

سومین آزادسازی توکن به پروژه Hashflow در این هفته اختصاص دارد که برای تاریخ ۷ می برنامه‌ریزی شده است و ارزشی معادل ۴.۲۰ میلیون دلار دارد. در مجموع، ۱۳.۳۲۶ میلیون توکن HFT وارد گردش خواهد شد که تمرکز زیادی بر سرمایه‌گذاران اولیه، توسعه اکوسیستم و سودهای تیمی دارد.

در سرمایه گذاری خود DYOR را فراموش نکنید!

با این حال، باوجود تحلیل اقتصادی ارائه شده، این ارزهای دیجیتال هنوز هم می‌توانند در روزهای آینده عملکرد قیمتی مثبتی داشته باشند. با این وجود، یک استراتژی مدیریت ریسک قوی مستلزم اجتناب از معامله ارزهای دیجیتال در شرایط فشار عرضه است.

نکته مهم: اطلاعات داده‌شده در این تحلیل صرفا جنبه آموزشی و اطلاع‌رسانی دارند و سیگنال خرید و فروش و سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند. سایت رمزآگاه بر اساس این تحلیل‌ها در قبال سرمایه‌گذاری و هرگونه ضرر و زیان در نتیجه استفاده از محتوای منتشرشده و اخبار و تحلیل‌ها مسئول نمی‌باشد. توصیه می‌شود پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در رمزارزهای معرفی‌شده تحلیل و تحقیق لازم را انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا