اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

پائولو آردوینو: تتر بهترین گزینه برای کاربران بلاکچین

مدیرعامل تتر کاربران را به استفاده بیشتر از تتر تشویق می‌کند

 

پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر (USDT)، بزرگترین شرکت استیبل کوین جهان، کاربران را به استفاده از تتر تشویق کرده است. هرچند، بعد از آن، با انتقاداتی به ویژه در شبکه ترون (TRX) مواجه شد.

پائولو معتقد است که اکثریت مردم از شبکه ترون به لیل کارمزدهای پایین تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. البته قسمت جذاب صحبت‌های او زمانی بود که به‌جای اسم ترون از عنوان شبکه Y استفاده کرد و دون اشاره مستقیم گفت که این شبکه می‌تواند هر شبکه‌ای باشد. 

آردوینو با اشاره به بلاک چین Y و پیشروی آن در بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه گفت که زمانی این شبکه ظاهر شد که افراد توانایی پرداخت ۵ دلار برای تلفن‌های همراه خود را نداشتند. این شبکه با ارائه خدمات حمل و نقل و پرداخت ارزان و سریع توانست به سرعت جای پای خود را در میان شبکه‌های بلاکچین باز کند.

آردوینو همچنین به سردرگمی شرکت‌های پرداخت هنگام انتخاب بین راه‌حل‌های لایه ۲ در بالای بلاک چین Z اشاره کرد و بر اهمیت زمان‌بندی و تمرکز تاکید داشت. او می‌گوید که تتر یک بلاک چین را بر دیگری ترجیح نمی‌دهد، بلکه از بلاک چین‌های مختلف به عنوان لایه‌های انتقال این استیبل کوین و دیگر توکن‌های آن پشتیبانی می‌کند. در واقع، کاربران بر اساس پشتیبانی، سرعت و هزینه بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا