اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

تاثیر نهنگ شیبا بر افزایش ۱۰۰۰ درصدی تراکنش‌های شیبا اینو

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهد که قیمت شیبا اینو احتمالا در آینده نزولی باشد اما امید به بازگشت در مسیر صعودی همچنان وجود دارد.

 

شیبا اینو (SHIB) در این هفته کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و قیمت آن بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت. قیمت این ارز دیجیتال از ۰/۰۰۰۰۳۰۶۹ دلار به ۰/۰۰۰۰۲۵۸۴ رسید. با وجود این، شیبا اینو توانست توجه سرمایه‌گذاران بزرگ یا همان «نهنگ‌های شیبا» را به خود جلب کند، به طوری که این نهنگ‌ها از قیمت‌های پایین‌تر شیبا اینو برای جمع‌آوری توکن‌های SHIB استفاده کردند. 

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، یک نهنگ شیبا در مجموع، ۱۸۴ میلیارد SHIB، به ارزش تقریبی ۴/۹ میلیون دلار وارد حساب خود در صرافی‌های ارز دیجیتال کوین بیس و بایننس کرد.

افزایش ذخایر نهنگ شیبا

شیبا اینو در طول تاریخ خود همواره شاهد افزایش تعداد کیف پول‌های نهنگ‌هایی بوده که توکن‌های خود را نگه می‌دارند. این روند با انباشت اخیر توسط سه کیف پول نهنگ جدید ادامه یافت. البته این تراکنش‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی و ردیابی تراکنش‌های زنجیره‌ای شناسایی شدند. 

این کیف پول‌ها مجموعاً در عرض ۲۴ ساعت، چندین توکن‌ SHIB به ارزش ۵ میلیون دلار خریداری کردند که هر دو کیف پول هر کدام ۲ میلیون دلار شیبا اینو از کوین بیس و سومین کیف پول ۱ میلیون دلار از صرافی بایننس خریداری کردند.

چشم‌انداز بازار و قیمت شیبا اینو

شیبا اینو در حال حاضر یک روند نزولی قیمت را تجربه می‌کند اما فعالیت اخیر نهنگ نشان‌دهنده خوشبینی برای بهبود بالقوه قیمت است. درست است که طبق داده‌های اخیر، تعداد نهنگ‌های خرسی نسبت به نهنگ‌های گاوی، بیشتر بود اما برخی سرمایه‌گذاران بر این باورند که افت فعلی موقت است و پیش‌بینی می‌کنند که دوباره قیمت‌ها افزایش یابد. 

محدوده معاملاتی شیبا اینو بین ناحیه حمایت ۰/۰۰۰۰۲۳۹۲ دلار و ناحیه مقاومت ۰/۰۰۰۰۳۳۰۸ بود و  تحلیلگران ارز دیجیتال سطوح حمایت و مقاومت را در نمودار دیدند. در زمان نگارش این خبر، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۷۳۶ دلار معامله می‌شود که ۲۳ درصد نسبت به بالاترین سطح اخیر خود کاهش یافته است. 

تحلیلگران افزایش احتمالی قیمت SHIB را پیش‌بینی می‌کنند و پیش‌بینی‌ها از ۰/۰۰۰۵۸ دلار تا ۰/۰۰۰۶۲ دلار تا اواسط آوریل متغیر است. بازگشت کامل به حرکت صعودی باعث می‌شود که SHIB از ۰/۰۰۰۰۸ دلار فراتر رود، به خصوص اگر فعالیت صعودی در میان اکثر نهنگ‌ها دوباره از سر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا