اخبار بیت کوین

تیم دراپر: بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری تا پایان سال

تیم دراپر صندوق ETF بیتکوین و نزدیک‌شدن هاوینگ بیتکوین را دلایل افزایش قیمت بیتکوین می‌داند.

 

تیم دراپر، سرمایه‌گذار مشهور، در سخنرانی هفته بلاک چین در پاریس، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ سه برابر شود و تا پایان سال بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری را می‌بینیم. این پیش‌بینی بر اساس تاثیر عواملی مانند افزایش سرمایه‌گذاری در ETF بیت کوین و رویداد هاوینگ بیتکوین در آینده است.

صندوق ETF اسپات بیت کوین و بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری

تیم دراپر معتقد است که اسپات ETF بیت کوین به عنوان یک محرک قوی عمل می‌کند و علاقمندان بیشتری را به سمت بیت کوین می‌آورد. ETF بیت کوین محصولات سرمایه‌گذاری هستند که یک راه در دسترس و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذارانی فراهم می‌کنند که در نگهداری بیتکوین شک و تردید دارد. در واقع این صندوق‌ها با یک تیر دو نشان می‌زنند؛ هم سرمایه‌گذاران سختگیر را به خود جذب می‌کنند و هم ارزش ارزهای فیات مانند دلار یا یورو را نگه می‌دارند. علاوه بر این، ETF های بیتکوین به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که این طبقه دارایی را در پرتفوی خود ادغام کنند. 

جذابیت بیت کوین و پویایی بازار

دراپر بر عرضه محدود و پذیرش رو به رشد بیتکوین به عنوان عوامل کلیدی تأکید می‌کند که جذابیت آن را افزایش می‌دهد، به ویژه زمانی که نگرانی‌ها در مورد تورم ارز فیات و کاهش قدرت خرید روز به روز بیشتر می‌شود. تیم دراپر بیتکوین را به عنوان یک پوشش امن در برابر تورم و عدم قطعیت‌های سیاسی می‌بیند. او معتقد است که هرچه به هاوینگ بیت کوین نزدیک می‌شویم، تاثیر بیتکوین در کاهش عرضه و افزایش تقاضا بیشتر می‌شود و باید منتظر افزایش قیمت‌ها باشیم. تیم دراپر در یکی از صحبت‌های خود اعلام کرد که بیت کوین به عنوان وسیله‌ای برای محافظت در برابر خطرات مرتبط با ورشکستگی بانک‌ها و کاهش ارزش ارزهای دولتی عمل می‌کند و به‌زودی بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری را می‌بینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا