اخبار آلت کوین ها

دلیل افزایش قیمت ناگهانی سولانا چیست؟

ایردراپ پروژه‌های مبتنی بر سولانا

 

جیکوب کنفیلد، تریدر باتجربه، کاتالیزور بالقوه رالی بعدی سولانا (SOL) را شناسایی کرده است. جاکوب کنفیلد، تریدر و تحلیلگر برتر پیش‌بینی می‌کند که هیجان پیرامون ایردراپ‌های پروژه‌هایی که روی سولانا (SOL) ساخته شده‌اند قیمت SOL را بالاتر و بالاتر خواهد برد.

رالی قیمت سولانا (SOL)

  قیمت سولانا احتمالا بسیار بالاتر خواهد رفت. کنفیلد امروز، ۹ دسامبر ۲۰۲۳، در X گفت که علاقه شکارچیان ایردراپ‌ها که به دنبال پاداش‌های پرسود هستند، کاتالیزور اصلی رشد بالقوه قیمت SOL است.

پس از موفقیت چشمگیر ایردراپ جیتو  (JTO)، که پاداش‌های پنج و حتی شش رقمی را برای دارندگان سولانا رقم، تعداد بیشتری از تریدرها اکنون دچار FOMO شده‌اند و حس می‌کنند که با عدم سرمایه‌گذاری روی سولانا از دریافت این سودها عقب می‌افتند.

از آنجایی که آنها به سمت پروتکل‌های دیگری در سولانا با توزیع توکن‌های کریپتو هستند، به توکن‌های SOL بیشتر و بیشتری برای تایید تراکنش‌ها، پیوستن به پروتکل‌ها و شرکت در مکانیسم‌های سهام نیاز دارند. به این ترتیب، کنفیلد چشم انداز صعودی سولانا (SOL) را به نیروهای ساده عرضه و تقاضا نسبت داد.

آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX نیز یک پیش‌بینی صعودی در مورد قیمت سولانا (SOL) ارائه کرد. سولانا (SOL) اکنون با قیمت ۷۶/۹۴ دلار در نوسان است و در ۲۴ ساعت گذشته ۵/۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش قیمت جیتو (JTO)

هیجان جدید پیرامون رمزارزهای مبتنی بر سولانا در روز پنجشنبه، ۷ دسامبر ۲۰۲۳ آغاز شد. ارز دیجیتال Jito (با نماد JTO)، رقیب Lido Finance در سولانا، ایردراپ گسترده رمزارز JTO خود را راه اندازی کرد.

این پروژه بیش از ۲۲۵ میلیون دلار توکن JTO را بین شرکت کنندگان در فعالیت‌های آنلاین این پلتفرم توزیع کرد. پس از ایردراپ، قیمت JTO کاهش نیافت بلکه در ۲۴ ساعت گذشته، با نزدیک شدن به ۴ دلار، بیش از ۳۲ درصد افزایش یافت.

حجم معاملات جفت‌ ارزهای JTO در صرافی‌های بزرگ از ۱/۱ میلیارد دلار فراتر رفته که دو روز پس از راه‌اندازی، آن را به دوازدهمین ارز دیجیتال محبوب تبدیل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا