اخبار NFTاخبار وب 3

بازی برای کسب طلا: NFT خود را با تخم‌مرغ‌های طلایی واقعی تعویض کنید

Play-for-Gold: در این بازی NFTهای درون بازی را با تخم‌مرغ‌های طلا تعویض کنید

 

بازیکنان Golden Egg Wonderland می‌توانند در قالب بازی برای کسب طلا NFTهای تخم‌مرغ درون بازی خود را با تخم‌مرغ‌های طلای فیزیکی تعویض کنند.

با حمایت پروژه Eco-Blockchain FRUITS، بازی Web3 Golden Egg Wonderland به بازیکنان امکان می‌دهد NFTهای درون بازی را با تخم‌مرغ‌های طلای واقعی مبادله کنند.

از زمان آغاز به کار، بازی وب3 به بخش مهمی از اکوسیستم بلاکچین تبدیل شده است. بر اساس آخرین گزارش سه‌ماهه دوم DappRadar و BGA، بازی‌های مبتنی بر بلاک چین همچنان ۳۶ درصد بر فعالیت کیف‌پول‌های زنجیره‌ای NFTها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و شبکه‌های اجتماعی برتری دارند.

توانایی بازیکنان در استفاده از مکانیک‌های گیم‌پلی برای جمع‌آوری توکن‌های درون بازی و NFT‌هایی که می‌توانند به ارزش واقعی مبادله شوند، که به عنوان روند بازی برای کسب درآمد (P2E) شناخته می‌شود، محرک اصلی رشد بازی‌های وب3 است. 

مانند هر روند جدیدی، بازی‌های P2E مبتنی بر بلاک چین به تکامل خود ادامه می‌دهند تا به نفع بازیکنان باشد. به لطف قابلیت ردیابی و شفافیت مالکیت دیجیتال ارائه‌شده توسط فناوری بلاک چین، آیتم‌های درون بازی می‌توانند به عنوان همتایان واقعی خود ارزش‌گذاری شده و در نظر گرفته شوند.

تکامل بازی‌های P2E برای کسب طلا

با پشتیبانی از پروژه Eco-Blockchain FRUITS، بازی وب3 Golden Egg Wonderland قصد دارد با گیم پلی بازی «بازی برای کسب طلا» سرگرمی‌های دیجیتال را یک قدم به دنیای واقعی نزدیک‌تر کند؛ جایی که بشود در فضای بازی تخم‌مرغ‌های طلایی فیزیکی را با گواهی‌های NFT بازخرید کرد.

با الهام از افسانه‌های ازوپ، سرزمین عجایب تخم‌مرغ طلایی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پرندگان را شکار کنند، پرورش دهند و با هم تلاقی کنند تا تخم‌های NFT بدست آورند. هر تخم‌مرغ جدید در بازی به‌طور بالقوه می‌تواند به عنوان یک تخم‌مرغ طلایی ظاهر شود. اگر بازیکنی پس از پرورش چنین تخمی را دریافت کند، گواهی NFT قابل بازخرید را دریافت می‌کند که واجد شرایط دریافت تخم‌مرغ طلایی با همان اندازه و شماره سریال خواهد بود.

بازی برای کسب طلا چگونه کار می‌کند
بازی برای طلا چگونه کار می‌کند – منبع: Golden Egg Wonderland

پس از پیوستن به بازی در دستگاه‌های iOS یا Android با کیف پول FRUITS، بازیکنان می‌توانند با استفاده از نقشه بازی به عنوان راهنما، از تخم‌ها یا پرندگان عکس بگیرند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند پرندگان بزرگ‌شده خود را برای فروش فهرست کنند، پرندگان را از فروشندگان دیگر خریداری کنند و در بازار FRUITS NFT، تخم‌ها را معامله کنند.

ذخایر طلا با هوش مصنوعی

نرخ تولید ماهانه و حداکثر تولید تخم‌های طلا با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بر اساس میزان طلای موجود در دنیای واقعی تعیین می‌شود. در فرآیند تلاقی، کمیاب بودن تخم‌ها تحت تأثیر ضریبی است که از وضعیت پرندگان و نادر بودن آنها به دست می‌آید. عرضه طلا به صورت ماهانه در وب‌سایت رسمی و صفحات شبکه‌های اجتماعی درج می‌شود.

بازیکنان تشویق خواهند شد تا پرندگان را پرورش دهند و نژاد آنها را ترکیب کنند و شانس خود را برای دریافت NFT تخم‌مرغ طلایی افزایش دهند که امکان مبادله آنها را با طلای فیزیکی در فروشگاه‌های تعیین‌شده فراهم می‌کند.

نقشه راه بازی برای کسب طلا P4G

نسخه بتای بازی Golden Egg Wonderland در ژوئیه ۲۰۲۳ عرضه می‌شود و دارای اصول اولیه بازی از جمله شکار پرندگان و تخم‌ها، جوجه‌کشی، پرورش و ادغام نژادهاست. تیم توسعه‌دهنده قصد دارد نبردهای پرنده‌ها را با یکدیگر و جوایز PvP مربوطه، لیست دوستان، عملیات کاربر به کاربر و قابلیت ردیابی ویژگی‌های ذخایر طلا را به عنوان بخشی از فاز اول یک نقشه راه یک‌ساله اضافه کند.

ویژگی‌های مختص موقعیت مکانی که توسط همگام‌سازی موقعیت مکانی GPS فعال می‌شوند، در مرحله دوم که در اواخر سال ۲۰۲۳ شروع می‌شود، اضافه می‌شوند. فضای بازی نوع و قدرت پرندگانی را که بر اساس موقعیت مکانی بازیکن ظاهر می‌شوند تعیین می‌کند و بلیط‌های NFT را منتشر می‌کند که به بازیکن اجازه می‌دهد بر اساس مسافتی که طی کرده‌اند به کشورهای مختلف درون بازی بروند.

نقشه راه بازی برای کسب طلا
نقشه راه بازی – منبع: Golden Egg Wonderland

در مرحله بعدی شاهد عرضه رسمی Golden Egg Wonderland بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید، همراه با افتتاح یک فروشگاه فیزیکی برای مبادله NFT تخم مرغ طلا با طلای فیزیکی در اوایل سال ۲۰۲۴ خواهیم بود. پس از عرضه کامل بازی، بازیکنان قادر به ساخت جزایر خود با استفاده از FRTS، نماد بومی پروژه Eco-Blockchain FRUITS خواهند بود.

بازی Golden Egg Wonderland در سال ۲۰۲۴ برای اندروید و iOS راه‌اندازی خواهد شد
بازی Golden Egg Wonderland در سال ۲۰۲۴ برای اندروید و iOS راه‌اندازی خواهد شد – منبع: Golden Egg Wonderland

با معرفی عناصر دنیای واقعی در بازی وب3، Golden Egg Wonderland قصد دارد به گیمرها این امکان را بدهد تا به لطف ویژگی Play-for-Gold، یک بازی واقع‌گرایانه استخراج طلا را امتحان کنند. تضمین ارزش NFTها در طلا، اقتصاد GameFi پایداری را ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند با انجام بازی Web3، یک مجموعه طلا بسازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا