اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

سولانا یا کاردانو: کدام قاتل اتریوم برنده خواهد شد؟

تحلیل داده‌ها تعیین می‌کند کدام قاتل اتریوم بر دیگری غلبه می‌کند.

 

تحلیلگر Bloomberg Intelligence به نام جیمی کوتز به سوالی که مدت‌ها است که در ذهن سرمایه‌گذاران کریپتو نقش بسته جواب می‌دهد. او بر این باور است که در میان ارزهای دیجیتالی که قاتل اتریوم نام‌گذاری شدند، سولانا (SOL) بر کاردانو (ADA) غلبه خواهد کرد و موفق‌تر خواهد بود.

جیمی کوتز در یک توییت نشان داد که ارزش بازار کاردانو ۷۵٪ از ارزش بازار سولانا است، در حالی که کاردانو تنها ۱۶٪ از کاربران روزانه سولانا را دارد. این دلیلی محکم برای این استدلال است که سولانا از کاردانو پیشی خواهد گرفت و بر آن غلبه خواهد کرد.

تحلیل جیمی کوتز از سولانا در مقابل کاردانو
تحلیل جیمی کوتز از سولانا در مقابل کاردانو – منبع: حساب کاربری X جیمی کوتز

این تحلیلگر همچنین بر این باور است که هر دو جفت ارزهای SOL/USD و ADA/USD از سطح مقاومت بازار نزولی عبور کرده و اکنون در یک روند صعودی قرار گرفته‌اند. در زمان نگارش این خبر ارزش بازار سولانا ۱۸/۳ میلیارد دلار و ارزش بازار کاردانو ۱۲/۵ میلیارد دلار است. 

مقایسه ارزش بازار سولانا و کاردانو
مقایسه ارزش بازار سولانا و کاردانو – منبع: Coinmarketcap

تحلیل جیمی کوتز از بیتکوین

کوتز همچنین در یک توییت دیگر به این نکته اشاره می‌کند که تعداد آدرس کیف پول‌هایی که دو بار بیتکوین (BTC) خریده و آن را نفروخته‌اند به بیشترین مقدار خود یعنی به ۸۴۴ هزار رسیده است و آنها شامل ۳ میلیون بیتکوین یا ۱۶٪ از بیتکوین‌های در گردش هستند. 

تحلیل هولدرهای بیتکوین
تحلیل هولدرهای بیتکوین – منبع: حساب کاربری X جیمی کوتز

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران قصد دارند بیتکوین‌های خود را در طولانی‌مدت نگه داشته یا هولد کنند، زیرا پیش‌بینی می‌کنند که ETFهای بیتکوین در نهایت توسط SEC تایید خواهند شد و آنها به سود زیادی دست پیدا می‌کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا