اخبار بیت کویناخبار بین الملل

حمایت رابرت اف کندی از بیتکوین در صورت رئیس جمهور شدن

رابرت اف کندی قول داد در صورت انتخاب شدن برای ریاست جمهوری «جنگ کاخ سفید علیه بیت کوین» را پایان دهد.

 

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری، که به لطف حمایت از صنعت و انتقاد از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) در بخش رمزارزها شهرت یافته است، اخیراً متعهد شده است که در صورتی که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده شود به «جنگ» کاخ سفید با بیت کوین پایان می‌دهد .

وکیل ۶۹ ساله محیط زیست و نامزد ریاست جمهوری آمریکا قول داده است که سیاست‌های دولت را در مورد رمزارزهایی مانند بیت کوین کاهش دهد، و همچنین با آن به عنوان یک ارز و چیزی فراتر ازیک کالا رفتار خواهد کرد. 

«من اطمینان می‌دهم که از بیت کوین محافظت شود. مردم می‌توانند کیف پول خود را نگه دارند. جنگ فعلی کاخ سفید در مورد بیت کوین به پایان خواهد رسید. تراکنش‌ها محافظت و تشویق می‌شوند، و در نهایت، با آن به عنوان یک ارز رفتار می‌کنند نه یک کالا.»

توانمندسازی معامله‌گران خرد بیت کوین

هدف او این نیست که برای میلیاردرهایی که بیت‌کوین انباشته کرده‌اند، «سرمایه‌ای بادآورده» ارائه کند. به عقیده او تمام افراد باید بتوانند از این رمزارز به سادگی استفاده کنند. به این معنی که اگر از کانادا به آمریکا سفر می‌کنند نگران تفاوت ارزش دلار امریکا با کانادا نباشند و از رمزارزی استفاده کنند که نیاز به انجام تراکنش‌های بیشتر را برطرف می‌کند. 

رابرت اف کندی مدت‌هاست که از CBDC‌ها، مانند پروژه فدرال رزرو ایالات متحده FedNow که رسماً در ۲۰ جولای ۲۰۲۳ فعال شد، انتقاد کرده است، چرا که به طور بالقوه منجر به بردگی مالی و استبداد سیاسی می‌شود و به دولت اجازه می‌دهد همه چیز را تحت نظر داشته باشد—از جمله امور مالی خصوصی، محدود کردن جایی که افراد می‌توانند پول ارسال کنند و اینکه کجا می‌توانند آن را خرج کنند.

علاوه بر این، او متعهد شده است که از حق نگهداری بیت کوین محافظت کند، و آن را برابر با آزادی‌های مدنی قرار دهد. رابرت اف کندی یکی از معدود نامزدهای ریاست جمهوری است که کمک‌های مالی را پذیرفته است. 

در همین حال، این دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) در زمان انتشار با قیمت ۲۷۷۳۰ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۰/۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. علاوه بر این، در هفت روز گذشته ۴/۸۸ درصد افزایش یافته و ۷/۶۳ درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا