اخبار بین الملل

تریدر بیلیونری که هنوز با مادرش زندگی می کند

طبق اسناد منتشر شده، یک تریدر ارز دیجیتال در حالی که در خانه پدر و مادرش در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷ میلیون دلار سود به دست آورد. این سرمایه‌گذار ۲۵ ساله که در سال ۲۰۲۱ چیزی نزدیک به ۳ میلیارد دلار استرالیا (۲ میلیارد دلار آمریکا) کریپتو معامله کرد، امپراتوری کریپتوی خود را از خانه والدینش در سیدنی اداره کرد.

با اینکه دارن نگوین، این ستاره نوظهور دنیای کریپتو در مورد دستاورد کسب‌وکار کوچک خود به نام PO Street Capital صحبت نکرده است، اما مقاله دوم ژانویه در روزنامه The Australian به شناخته‌شدن این سرمایه‌دار کمک کرد.

طبق پرونده‌های کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC)، کسب‌وکار کریپتو نگوین (Darren Nguyen) که در خانه والدینش در گیلدفورد، سیدنی ثبت شده بود، ۱۰/۴۱ میلیون دلار استرالیا (۷/۱ میلیون دلار) سود خالص برای یک سال مالی منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به ارمغان آورد.

این سود برای نگوین از مجموع ۲/۹۸ میلیارد دلار استرالیا (۲ میلیون دلار آمریکا) معاملات ارزهای دیجیتال در دوره ۱۲ ماهه حاصل شده است.

بر اساس نتایج حاصل از بررسی‌های حسابرسان PO Street Capital مشخص شده که سود خالص او در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل بیش از هزار درصد افزایش یافته است. نگوین در مجموع ۸۷۳۲۰۰ دلار استرالیا (۵۹۳۷۵۰ دلار) سود سهام از سود همان سال دریافت کرد.

گزارش روزنامه The Australian نشان می‌دهد که PO Street Capital برای انجام این حجم بالای معاملات به ارزش ۳ میلیارد دلار استرالیا (۲ میلیارد دلار آمریکا) با سرمایه شخصی کار خود را شروع کرده است. این در حالیست که این نشریه آمار مربوط به معاملات اهرمی را در این معادله وارد نکرده، که احتمالاً سهم زیادی در افزایش حجم معاملات داشته است.

خانواده نگوین در مورد کسب‌وکار او سکوت کرده‌اند و مادرش در مورد فعالیت‌های معاملاتی او در این خانه اظهار نکرده است. نگوین هم در مورد کسب‌وکار خود، از جمله استراتژی‌های معاملاتی و نحوه عملکرد PO Street Capital در سال مالی گذشته که در ۳۰ ژوئن به پایان رسید، صحبتی نکرده است.

لازم به ذکر است که افزایش شدید عملکرد PO Street Capital در سال ۲۰۲۱ با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازه زمانی اول ژوئیه ۲۰۲۰ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ هم‌زمان شد. به عنوان مثال، در این بازه زمانی، طبق داده‌های پلتفرم CoinGecko بیت‌کوین و اتریوم هر کدام ۲۹۶ و ۸۶۵ درصد رشد داشتند. با این حال، با توجه به افت بازارها از آن زمان، مشخص نیست که چگونه این موضوع بر کسب‌وکار نگوین تأثیر گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا