اخبار بیت کوین

آیا بیتکوین شکست می‌خورد؟

چشم‌انداز قیمت بیتکوین: تحلیل روند و پیش‌بینی قیمت بیتکوین

 

بیتکوین در حال حاضر با قیمت ۶۷۴۰۰ دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته چندان افزایش قیمت نداشته است. سرمایه‌گذاران منتظر به‌روز رسانی داده‌های ایالات متحده هستند و اعداد و ارقام اخیر نشان‌دهنده نرخ افزایشی اشتغال است. با وجود این، این سوال همچنان باقی است: آیا رکود به پایان رسیده است؟

بیتکوین در حال تلاش برای بازپس‌گیری ناحیه مقاومت

بیتکوین با ناحیه مقاومتی ۶۹ هزار دلار مواجه شده است و نتوانست این سطح حیاتی را پس بگیرد. البته، تحلیلگران خاطرنشان کردند که بیتکوین توانست حدود چهار هفته در نزدیکی بالاترین نقطه چرخه ۲۰۲۱ باقی بماند. این اقدام بیتکوین دوره‌ای از رکود قبل از ازسرگیری حرکت قیمت را نشان می‌دهد.

 اصلاحات قیمت کمی برای روند صعودی مثبت رخ داده است، به طوری که قیمت بیتکوین در سطوح پایین‌تر تثبیت می‌شود و برای اوج قیمت جدید آماده می‌شود. از طرفی، محرک‌های زیادی روی روند قیمت بیتکوین تاثیر می‌گذارد. برخی از این محرک‌ها شامل فروش سهام میلیارد دلاری GBTC جنسیس و داده‌های تورم منفی در دو ماه گذشته است.

چشم‌انداز قیمت بیتکوین

خریداران و فروشندگان در حال حاضر در موقعیت متعادلی قرار دارند و هیچ یک از طرفین نسبت به دیگری برتری ندارند. شکل گیری الگوی مثلث متقارن روی نمودار حاکی از یک شکست قریب‌الوقوع است که منجر به افزایش نوسانات قیمت بیتکوین در آینده می‌شود. 

اگر مثلث متقارن به سمت پایین بشکند، بیتکوین دوباره ناحیه حمایت ۶۰ هزار دلاری را آزمایش می‌کند و سپس قیمت تا ۵۴۲۹۸ دلار افت خواهد داشت. البته تمام این‌ها صرفاً یک پیش‌بینی است. برعکس، یک شکست رو به بالا می‌تواند سطوح بالای ۷۳۷۷۷ دلار را هدف قرار دهد که منجر به هدف قیمتی ۸۰ هزار دلار برای بیتکوین می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا