اخبار آلت کوین ها

۱۰ آلتکوین برتر با بالاترین فعالیت توسعه‌دهندگان شبکه معرفی شدند!

پولکادات در لیست ۱۰ آلتکوین برتر با بالاترین فعالیت توسعه‌دهندگان شبکه


پلتفرم تحلیل ارز دیجیتال Santiment در آخرین داده‌هایی که منتشر کرده ۱۰ آلتکوین با بیشترین فعالیت توسعه‌دهندگان در ۳۰ روز گذشته معرفی کرده است.

این لیست بر اساس تعداد تعهدات GitHub معرفی شده و تغییراتی هستند که توسط توسعه‌دهندگان آن در کد منبع پروژه ایجاد شده است.

بر اساس داده‌ها، لیست آلتکوین هایی که بیشترین فعالیت توسعه‌دهندگان را در ۳۰ روز گذشته داشته‌اند به شرح زیر است:

۱. پولکادات (DOT)

۲. کوزاما (KSM)

۳. آیلند (ISLAND)

۴. لینک (LINK)

۵. هدرا (HBAR)

۶. وگا (VEGA)

۷. استاتوس (SNT)

۸. اتم (ATOM)

۹. اینترنت کامپیوتر (ICP)

۱۰. الفنت مانی (ELEPHANT)

پولکادات و کوزاما دو شبکه مستقل مجزا هستند که پایه کد و معماری یکسانی دارند اما اولویت‌ها و موارد استفاده متفاوتی دارند. در حالی که پولکادات محافظه‌کارتر است و ثبات و قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می‌دهد، شبکه کوزاما امکان نوآوری سریع‌تر و برنامه‌های پرخطر را فراهم می‌کند. به همین دلیل است که از نظر فعالیت‌های توسعه‌دهندگان یکسان هستند و مشترکاً در جایگاه اول قرار می‌گیرند.

کوزاما برای هشدار مشکلات عمده پیش از راه‌اندازی نسخه جدید پولکادات و کمک به تضمین امنیت و پایداری شبکه برای برنامه‌های کاربردی ریسک‌گریزتر ایجاد شده است. با این حال، کوزاما فقط یک شبکه آزمایشی نیست؛ بلکه بلاکچین آن با در اختیار داشتن ارزش اقتصادی و حاکمیت خاص خود کاملاً کاربردی است.

پلتفرم تحلیلی Santiment خاطرنشان کرد که هفت پروژه از ۱۰ پروژه برتر نیز در میان لیست ۳۲ پروژه با ارزش بازار بزرگ در حوزه کریپتو قرار دارند که دلیل دیگری بر ارتباط قوی بین فعالیت توسعه و ارزش بازار رمزارزها دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا