اخبار بلاک‌چینخبر فوری

هکرها به تراست ولت حمله کردند

پاسخ سریع تراست ولت به حمله هکرها در ۱۷ ژانویه

 

هکرها در ۱۷ ژانویه به یک کیف پول تراست ولت حمله کردند اما به دلیل اقدام سریع تراست والت، هیچ یک از اطلاعات مشتریان به خطر نیفتاد. این نقض امنیتی در طی یک بررسی معمولی کشف شد و سپس پشتیبانان تراست ولت به سرعت آن را بررسی کردند و از هرگونه سرقت وجوه کاربر جلوگیری شد.

در واقع، هکر فقط برای مدت کوتاهی با یک سیستم پرونده بین تراست ولت و شرکت خدمات مشتری تعامل داشت. تراست والت طی یک بیانیه‌ای، کلاهبرداران فیشینگ را به عنوان مقصر اصلی این حمله معرفی کرد. طبق این بیانیه، این کلاهبرداران از مشاغل یا خدمات تقلید می‌کنند تا یک نسخه مخرب از پلتفرم اصلی را به کاربر ارائه دهند.

ناگفته نماند که موجی از کمپین‌های فیشینگ علیه نهادهای رمزارزی بومی در ماه اول سال جاری راه‌اندازی شده است. در این میان، کاربران ترزور در معرض ایمیل‌های فیشینگ قرار گرفتند و این حملات بیش از ۶۶ هزار مشتری را در معرض خطر قرار داد.

از طرفی، یک محقق رمز ارز بیش از ۴.۲ میلیون دلار در رمز ارزهای مرتبط با اتر کشف کرد. این رمز ارزها با استفاده از یک کد عملیاتی به سرقت رفته بودند. سایر پلتفرم‌ها ، از جمله Coingecko، Cointelegraph، De.Fi، Token Terminal و WalletConnect نیز در محاصره مداوم فیشرهای کریپتویی قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا