اخبار آلت کوین ها

کدام آلتکوین ها با متا همکاری می‌کنند؟

رویداد هوش مصنوعی و واقعیت مجازی متا با همکاری آلتکوین ها

 

متا، یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان، به زودی رویدادی با موضوع هوش مصنوعی و واقعیت مجازی (VR) برگزار خواهد کرد.

شرکت متا که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می‌شد، میزبان یک رویداد بزرگ دو روزه به نام MetaConnect در ۲۷ و ۲۸ سپتامبر خواهد بود. این رویداد در درجه اول بر هوش مصنوعی (AI) و واقعیت‌های مجازی، ترکیبی و افزوده متمرکز خواهد بود.

با در نظر گرفتن سابقه همکاری متا در زمینه بلاکچین، جامعه فناوری در حال پیش‌بینی دستاوردهایی است که شرکت متا به بازار تکنولوژی معرفی خواهد کرد.

در این میان٬ آلتکوین‌هایی را معرفی می‌کنیم که به به گونه‌ای با پروژه‌های متا در ارتباط خواهند بود. 

  • شبکه اوسیس (ROSE): آزمایشگاه‌های Oasis همکاری خود را با متا برای ارزیابی عدالت هوش مصنوعی با استفاده از محاسبات چندجانبه ایمن (SMPC) آغاز کردند. هدف این پروژه ترویج هوش مصنوعی بی‌طرفانه و افزایش حریم خصوصی کاربران است.
  • فلو (FLOW)، پالیگان (MATIC)، سولانا (SOL): اینستاگرام از NFTهای مبتنی بر بلاکچین‌های اتریوم، پالیگان، سولانا و فلو پشتیبانی می‌کند.
  • تراست والت (TWT): متا اعلام کرد که از این کیف پول شخص ثالث پشتیبانی می‌کند.
  • آرویو (AR): متا از آرویو برای ذخیره مجموعه‌های دیجیتال سازندگان خود در اینستاگرام استفاده می‌کند.
  • سیک وی آر (CEEK): سیک اعلام کرده است که با متا همکاری کرده است.

در اوایل سال جاری، متا به دلیل مشکلات قانونی به پشتیبانی NFT در اینستاگرام و فیس بوک پایان داد، اما اشاره کرد که به کار بر روی وب۳ و NFTها ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر، شرکت‌های بزرگ دیگری مانند مایکروسافت و گوگل نیز در حال تقویت هوش مصنوعی و ابتکارات بلاک چین خود هستند. در حالی که مایکروسافت با Aptos و LeverFi همکاری می‌کرد، Google Cloud نیز همکاری خود را با LayerZero آغاز کرد.

با توجه به علاقه روزافزون به رمزارزها و وب۳ در میان شرکت‌های بزرگ، بعید به نظر می‌رسد که متا به کل بلاکچین را کنار بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا