اخبار بین الملل

آیا میم کوین BONK در صرافی بانک Revolut فهرست خواهد شد؟

همکاری احتمالی میان بانک Revolut و میم کوین BONK

 

در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر فهرست شدن میم کوین BONK سولانا منتشر شده است، بانک بریتانیایی Revolut صرافی جدید ارز دیجیتال راه‌اندازی می‌کند. بانک دیجیتال Revolut مستقر در بریتانیا در حال آماده شدن برای معرفی خدمات مبادلات کریپتو به‌صورت گسترده‌تر است.

طبق گزارش‌ها، کارمزدهای این صرافی بین ۰٪ تا ۰/۰۹٪ تعیین شده است و سفارشات محدود شامل هزینه نخواهد بود. مشخص نیست که این نرخ‌ها برای سرویس‌های آتی یا فعلی اعمال می‌شوند یا خیر.

در جای دیگری از این گزارزش آمده است که Revolut بسته به طرحی که ارائه می‌کند، یک کارمزد ثابت برای تبدیل ارزهای دیجیتال بین ۰/۹۹٪ تا ۱/۹۹٪ دریافت می‌کند.

فعالیت‌های اخیر نشان‌دهنده رشد خدمات رمزارزی Revolut است. Revolut دسترسی تجاری بریتانیا به خدمات کریپتو را در دسامبر ۲۰۲۳ کاهش داد و دسترسی ایالات متحده به خدمات رمزارزی را در آگوست ۲۰۲۳ به دلیل تحولات نظارتی در هر دو حوزه قضایی به حالت تعلیق درآورد.

بانک Revolut ممکن است میم کوین BONK سولانا را فهرست کند

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بانک Revolut قرار است میم کوین BONK مبتنی بر شبکه سولانا را به عنوان بخشی از یک مشارکت جدید فهرست کند که بخشی از فرآیند اجرای یک کمپین ۱/۲ میلیون دلاری است.

این خبر به‌دنبال پیشنهاد اخیر کامیونیتی BONK منتشر شد که از مشارکت با «یکی از بزرگترین شرکت‌های فین‌تک اروپایی»، بدون نام بردن از بانک Revolut خبر می‌داد. در متن منتشر شده عنوان شده بود که این شریک به ۳۸ میلیون مشتری در بیش از ۵۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد، که این اطلاعات درمورد بانک Revolut صدق می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا مشارکت مورد نظر میم کوین BONK به خدمات فعلی کریپتو در بانک Revolut گسترش خواهد یافت یا محدود به صرافی آن است.

میم کویم BONK در دسامبر ۲۰۲۳ افزایش قابل توجهی در ارزش خود داشت و بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. با این حال، این میم کوین سود زیادی را از دست داده است و اکنون ۶۲ درصد نسبت به رکورد تاریخی خود در ۱۵ دسامبر کاهش یافته است.

میم کوین BONK به دلیل عرضه بسیار متمرکز و فقدان وایت پیپر مورد انتقاد قرار گرفته است. با این وجود، در صرافی‌های محبوبی مانند بایننس و کوین بیس فهرست شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا