اخبار بیت کوین

آیا 2023 سال ادغام ماینرهای بیت کوین خواهد بود؟

تحلیلگران روندهای کلیدی استخراج را برای سال 2023 پیش بینی می کنند

با توجه به پیش بینی تحلیل گران شاخص هش ریت (Hash Rate) ماینر های (استخراج کنندگان) بیت کوین برای به حداقل رساندن هزینه ها در سال 2023 از طریق خصوصی شدن یا ادغام با سایر شرکت ها اقدام خواهند کرد.

به گفته تحلیلگران صنعت، پس از یک سال تکان دهنده برای بیت کوین، استخراج کنندگان عمومی در راستای به حداقل رساندن هزینه ها در سال جاری تمرکز خواهند کرد. تحلیلگران بیت کوین Jaran Mellerud و Colin Harper پیش بینی کرده اند که حداقل کردن هزینه استخراج بیت کوین احتمالا باعث می شود که استخراج کنندگان عمومی در سال 2023 خصوصی شوند یا با سایر شرکت ها ادغام شوند.

در یک پست وبلاگی با عنوان “10 پیش بینی استخراج بیت کوین برای سال 2023″، تحلیلگران اشاره کردند که استخراج کنندگان عمومی به خاطر الزامات گزارش دهی سختگیرانه، مانند صرف میلیون ها دلار برای گزارش سالانه، تحت فشار هستند.

پس از سقوط حدود 90 درصدی سهام بدست آمده از استخراج بیت کوین در سال 2022، استخراج کنندگان عمومی می توانند هزینه های اداری را با خصوصی شدن یا ادغام با دیگران برای تقسیم هزینه ها کاهش دهند.

در کنار پیش‌بینی اینکه سال 2023 به سال ادغام ماینرهای بیت‌کوین تبدیل خواهد شد، Hash Rate Index همچنین سال بازسازی عظیمی را در صنعت استخراج بیت‌کوین پیش‌بینی کرد. تحلیلگران مطمئن هستند که تقویت ترازنامه برای استخراج کنندگان بیت کوین در سال 2023 اولویت اصلی خواهد بود چراکه آنها در حال مبارزه برای جلوگیری از ورشکستگی میباشند. تحلیلگران خاطرنشان کردند که مبالغ بدهی بالای برخی از ماینرهای بیت کوین آنها را مجبور می کند تا به همچنان به فعالیت همراه با بدهی به عنوان تنها گزینه پیش رو ادامه دهند.

در مورد پیش‌بینی‌های گسترده‌تر رمزارز ها، Hash Rate Index همچنین پیش‌بینی کرد که با اشاره به چرخه‌های تاریخی قیمت BTC، بازار نزولی بیت‌کوین در حال انجام احتمالاً در سال 2023 به پایان خواهد رسید. با این حال، به گفته تحلیلگران، تا زمانی که شرکت‌های مالی سنتی آماده ورود به بیت‌کوین نباشند، یک بازار صعودی در مقیاس کامل آغاز نخواهد شد. تحلیلگران پیش بینی کردند که رشد نرخ هش بیت کوین نیز در سال 2023 کاهش می یابد، این در حالی است که تجهیزات استخراج حتی ارزان تر خواهند شد.

پیش‌بینی‌های Hash Rate Index  در رابطه با استخراج بیت کوین در حالی صورت می‌گیرد که صنعت ماینینگ کریپتو دچار بحران بزرگی ‌شود که ناشی از از دست دادن حدود ۶۰ درصد ارزش بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ بوده است. درصد بالایی از شرکت‌های استخراج کننده مجبور شده‌اند تقریباً تمام ارزهای دیجیتالی را که در آن استخراج کرده‌اند بفروشند تا بتوانند فعالیت خود را در سال 2022 در ارز های دیجیتال ادامه دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا