اخبار بین الملل

۳۱۲ برند مطرح دنیا پرداخت با کریپتو را قبول می‌کنند

۳۱۲ شرکت و برند معروف پرداخت‌های کریپتو و رمز ارز را پذیرفتند.

 

طبق تحقیقات CoinLedger پرداخت‌های کریپتو بسیار محبوب شده‌اند و خرده فروشی‌ها به شدت سراغ این پرداخت‌ها می‌روند. در حال حاضر ۳۱۲ شرکت بزرگ پرداخت‌های کریپتو را قبول می‌کنند. 

در این میان برندهایی مانند H&M و Etsy و ۶۰ شرکت دیگر در بخش خرده فروشی و تجارت الکترونیک پرداخت‌های کریپتو را قبول کردند. برای مثال آدیداس NFTهای Into the Metaverse خود را در شرکت OpenSea به فروش گذاشته است و پرداخت‌های کریپتو را می‌پذیرد.

در بخش غذا و خوراک ۵۴ شرکت از جمله Chipotle، Domino’s، DoorDash، Uber Eats و Burger King Venezuela به سمت پرداخت‌های کریپتو روی آوردند. در این میان خرده فروشی‌های لوکس مانند برندهای گوچی، رالف لورن وهابلوت نیز به سمت پرداخت رمز ارزها حرکت می‌کنند. 

شرکت‌های هوایی مانند Travel and Hospitality 31، نروژی ایر و شرکت‌های مسافرتی مانند رویال کارائیب نیز پرداخت‌های رمز ارز را می‌پذیرند.

دیوید کمرر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل CoinLedger معتقد است که رمز ارزها به علت ماهیت غیر متمرکز، امنیت بالا، هزینه‌های تراکنش پایین به ویژه برای نقل و انتقالات بین‌المللی بهترین گزینه برای پرداخت‌ به حساب می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا