اخبار تکنولوژی

کیف پول کریپتو در نسل بعدی ایکس باکس

کنسول نسل بعدی ایکس باکس مایکروسافت از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کند.

 

شرکت مایکروسافت که مقر آن در ردموند است، قصد دارد با پشتیبانی از رمزارزها، یک نسل اکوسیستم جدید در دنیای گیم ایجاد کند.

مایکروسافت در حال توسعه مجموعه ای از آپشن‌های جدید برای کنسول بازی بعدی خود با نام Gen 10 است که از کریپتو پشتیبانی می‌کند. بر اساس یک اسلاید فاش شده که توسط Axios به دست آمده است، شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی پشتیبانی از چت صوتی، دستاوردهای بازیکن و کیف پول‌های کریپتو است.

این گزارش می‌گوید که کنسول نسل بعدی ایکس باکس مایکروسافت از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این فناوری‌ها برای تولید دیالوگ شخصیت‌های درون بازی و برای بهبود نرخ فریم استفاده خواهند شد.

اگرچه تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد ویژگی‌های مرتبط با رمزارز این کنسول فاش نشده است، Axios خاطرنشان می‌کند که برنامه‌های مایکروسافت ممکن است تغییر کرده باشد. انتظار می‌رود که کنسول بعدی ایکس باکس در سال ۲۰۲۸ عرضه شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت ممکن است شتیبانی از کریپتو را برای محصولات خود ارائه دهد. طبق گزارش‌های قبلی، استخراج‌کنندگان اطلاعات دریافته‌اند که این شرکت همچنان در حال کار بر روی یک کیف پول اتریوم غیرحضانتی است که در Edge، مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت، ادغام شده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این شرکت قصد دارد یک کیف پول رمزارز برای Edge برای استفاده عمومی ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا