اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

تارگت ۳۴ هزار دلاری بیت کوین به دنبال شکست کانال مقاومتی قوی

خبرهای خوب برای بازار کریپتو و طرفداران بیت کوین

 

به گفته Aksel Kibar، تحلیلگر باتجربه بازار، بیت کوین (BTC) احتمالاً خود را برای افزایش قابل توجه قیمت آماده می‌کند.

از آنجایی که قیمت بیت کوین در حدود ۳۰۶۴۰ دلار ثابت مانده است، این تحلیلگر باتجربه پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین ممکن است در آستانه افزایش قابل توجه قیمت باشد و تارگت ۳۴ هزار دلار رای برای خود تعیین کرده است.

کیبار اشاره می‌کند که بیت کوین باید قبل از رسیدن به تارگت ۳۴ هزار دلاری، از سطح مقاومت کوتاه‌مدت ۳۱ هزار دلار فراتر رود.

تحلیل او بر اساس یک الگوی سر و شانه (H&S) است که نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی در بازار پس از خروج از کانال است.

الگوی سر و شانه بیت کوین
الگوی سر و شانه بیت کوین – منبع: حساب توییتر TechCharts

پیش‌بینی این روند صعودی پس از دوره خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، به دلیل درخواست پرونده‌های مربوط به صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس (ETF) است. 

قیمت بیت کوین اخیراً به بالاترین سطح یک ساله خود یعنی ۳۱۴۳۱ دلار رسید که عمدتاً به دلیل تبلیغات ETF بیت کوین بود. خبر امیدوارکننده‌تر برای علاقه‌مندان بیت‌کوین، اعلام اثربخشی ۲ برابری ETF بیت‌کوین از سوی Volatility Shares است که قرار است روز سه‌شنبه راه‌اندازی شود.

با احیای مجدد این ارز دیجیتال، نشانه‌ای از تغییر در مخالفت قبلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با این ارز دیجیتال دیده می‌شود. این تغییر در موضع نظارتی پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز BITO و اعلام BITX اتفاق افتاد و امکان برخورداری از یک محیط نظارتی سازگارتر را به‌ وجود آورد.

با این حال، بازار کریپتو نتایج متفاوتی را نشان می‌دهد. اتریوم (ETH) در حال حاضر روی قیمت ۱۹۱۷ دلار ثابت مانده است که نشانٔدهنده افزایش اندک ۱/۳ درصدی در هفته گذشته است. در همین حال، بایننس کوین (BNB) با کاهش ۲/۴ درصدی نسبت به مدت مشابه، افت جزئی را تجربه می‌کند. از طرف دیگر، ریپل (XRP) افزایش ۰/۲٪ را نشان می‌دهد. سایر آلتکوین ها از جمله کاردانو (ADA) و دوج کوین (DOGE) روند منفی را نشان می‌دهند.

تحلیل شما از وضعیت فعلی بازار کریپتو چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا