اخبار بیت کویناخبار صرافی ها

برداشت ۳۳ هزار بیتکوین از کیف پول صرافی‌ها تنها در ۵ روز

بیش از ۳۳ هزار بیتکوین از کیف پول صرافی‌ها خارج شده است. آیا روند صعودی بیتکوین آغاز شده است؟

 

کاهش مداوم موجودی مبادلات بیتکوین نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار است.

بیت کوین (BTC) در روز چهارشنبه پس از یک هفته پرتلاطم در بازار ارزهای دیجیتال، انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داد و موقعیت ثابتی را در حدود قیمت ۲۸۳۰۰ دلار حفظ کرد. با این حال، زیر این پوسته نسبتاً باثبات، گردبادی از فعالیت‌ها نهفته بود، به ویژه با خروج قابل توجه بیتکوین از کیف پول‌های صرافی‌ها.

افزایش جریان خروجی از بورس بیتکوین

علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، این تحول جالب را با توییتی در اواخر روز چهارشنبه نشان داد.

«طی پنج روز گذشته تقریباً ۳۳ هزار بیت کوین معادل تقریباً ۹۲۴ میلیون دلار از کیف‌پول‌های معروف مبادلات ارزهای دیجیتال برداشت شده است.» نظرات علی مارتینز از شرکت تحلیل زنجیره‌ای Cryptoquant به دست آمده است.

جالب اینجاست که این پدیده یک موضوع تکراری است که شور و شوق را در جامعه کریپتو برانگیخته است. بر اساس داده‌های گلاس‌نود، در ۱۶ اکتبر، ۲۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین از صرافی‌ها خارج شد و پس از آن ۲۰۰ میلیون دلار اضافی در ۱۷ اکتبر منتشر شد.

لازم به ذکر است که بخش قابل توجهی از این جریان‌های خروجی قابل توجه مستقیماً به بایننس مرتبط بودند. علاوه بر این، طی چند روز، از ۱۴ تا ۱۷ اکتبر، تقریبا ۱۶ هزار بیت کوین از کیف پول صرافی‌ها حذف شد که منجر به کاهش قابل توجهی در کل موجودی بیتکوین موجود در این پلتفرم‌ها شد. این روند کل دارایی بیتکوین در صرافی‌ها را به طور خطرناکی به پایین‌ترین حد سالانه نزدیک کرده است و به ۲/۳ میلیون موجودی بیتکوین نزدیک شده است.

آیا روند صعودی بیتکوین آغاز شده است؟

با این حال، این پیشرفت با آنچه که بیش از یک ماه پیش رخ داد در تضاد است. قبل از پیروزی حقوقی Grayscale بر SEC، تقریباً ۳۰ هزار بیتکوین به ارزش کمی بیش از ۸۲۰ میلیون دلار راه خود را به صرافی‌های متمرکز پیدا کردند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خود را برای هر حرکت غیرمنتظره‌ای آماده می‌کنند.

درک این نکته مهم است که کاهش قابل توجه عرضه بیتکوین در صرافی‌ها معمولاً به عنوان پیشروی برای افزایش تقاضا عمل می‌کند و در نهایت به افزایش قیمت بیتکوین در بازار منجر می‌شود. هنگامی که کاربران کوین‌های خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند، این احتمال وجود دارد که تمایل کمتری به فعالیتذهای فروش داشته باشند و بالعکس.

در زمان انتشار این خبر، بیتکوین با ۰/۷۴۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، و بیش از ۶ درصد در هفته گذشته با قیمت ۲۳۳۰۸ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا