اخبار بیت کوین

بلک راک یک گام به ETF بیتکوین نزدیکتر می‌شود

بلک راک گامی قابل توجه در راه‌اندازی ETF بیتکوین برداشته است.

 

بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، پرونده S-1 خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به روز کرده است.

این سند اصلاح شده که روز دوشنبه ارائه شد، جنبه‌های جدیدی از مکانیسم‌های ایجاد و بازخرید برای صندوق ETF پیشنهادی را شرح می‌دهد که با نماد IBIT مشخص می‌شود. این پیشرفت به دنبال بحث‌های اخیر میان بلک راک و SEC به دست آمده است.

تغییر استراتژی بلک راک

بلک راک به یک رویکرد ایجاد و بازخرید صرفاً نقدی در استراتژی ETF خود تغییر مسیر داده و این همان استراتژی پیشنهادی SEC بود. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF، توضیح داد که این یعنی این شرکت اکنون به جای سپرده گذاری مستقیم بیتکوین، پول نقد را برای ایجاد سهام جدید ETF می‌پذیرد.

این استراتژی با ترجیحات SEC برای تراکنش‌‎های نقدی در ETFها همسو است، زیرا به طور بالقوه برخی از خطرات مرتبط با مدیریت مستقیم ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد. این حرکت نشان‌دهنده تلاش‌های بلک راک برای ساده‌سازی و پیاده‌سازی عملیات خود قبل از فصل تعطیلات است.

سایر پرونده‌های تغییر یافته

تغییر در رویکرد بلک راک یک رویداد مجزا در چشم انداز سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. شرکت‌های ARK Invest و 21Shares نیز پرونده‌های خود را برای ETF بیتکوین به روز کرده اند. به طور مشابه، شرکت Wisdomtree نیز یک پیشنهاد اصلاحی برای درخواست خود ارائه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا