اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

کاهش ۱۵ درصدی قیمت پپه در یک هفته

بررسی چارت قیمت پپه و فعالیت نهنگ‌ها


میم کوین PEPE علیرغم افزایش جریان ارز و فعالیت نهنگ‌ها، در عرض یک هفته ۱۵ درصد از ارزش خود را دست داد. 

قیمت پپه (PEPE) در طول ماه گذشته پس از ادعاهایی مبنی بر تجارت داخلی و راگ پول با مشکل مواجه شده است. بر اساس داده‌های پلتفرم Santiment، پپه از ۱۳ آگوست تقریباً ۵۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. با افزایش این افت قیمت، داده‌های Santiment نشان می‌دهد که میزان ورودی PEPE به صرافی‌ها از ۹ سپتامبر به ۹۵۰ میلیارد توکن رسیده است. سپرده‌های فعال پپه نیز از ۷۳‌‌ تراکنش در ۹ سپتامبر به ۱۷۰ تراکنش در زمان نوشتن این خبر افزایش یافته است.

چارت قیمت پپه، فعالیت نهنگ‌ها، حجم اجتماعی و جریان تراکنش‌های پپه در ۱۱ سپتامبر
چارت قیمت پپه، فعالیت نهنگ‌ها، حجم اجتماعی و جریان تراکنش‌های پپه در ۱۱ سپتامبر – منبع: Santiment

از لحاظ تاریخی، زمانی که میزان سپرده‌ها به صرافی‌ها افزایش می‌یابد، انتظار فشار فروش قابل توجهی وجود دارد که می‌تواند قیمت پایین‌تر بیاورد.

علاوه بر این، داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment نشان می‌دهد که حجم اجتماعی پپه از ۲۵ آگوست به طور مداوم در حال کاهش بوده است. بر اساس داده‌ها، حجم اجتماعی این دارایی در دو روز گذشته ۱۷ درصد کاهش یافته است.

از سوی دیگر، نهنگ‌های PEPE با وجود کاهش قیمت، فعال‌تر شده‌اند. طبق داده‌های Santiment، تراکنش‌های نهنگ متشکل از حداقل ۱۰۰ هزار دلار توکن پپه در نهم سپتامبر از ۷ به ۹۱ تراکنش منحصر به فرد در روز گذشته افزایش یافت.

توجه به این نکته مهم است که زمانی که نهنگ‌ها فعالیت‌های بزرگی در بازار انجام می‌دهند، باید انتظار نوسانات بالایی را داشته باشیم.

پپه در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۸ درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته این دارایی ۳۱ درصد افزایش یافت و به ۵۵ میلیون دلار رسید، چرا که نهنگ‌ها فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا