اخبار بیت کوینخبر فوری

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با درخواست ETF بیتکوین والکری موافقت کرد

تأثیر مثبت افزایش پذیرش درخواست ETF بیتکوین بر روی قیمت بیت کوین

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پس از پذیرش برنامه ETF بیت کوین اسپات بلک راک، با درخواست ETF بیتکوین توسط والکری (Valkyrie) موافقت کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست‌های ثبت‌شده در صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین والکری را پذیرفته و امکان دریافت بازخورد عمومی پیش از بررسی رسمی را فعال کرده است. این آخرین موردی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایید شده است، چرا که روند بررسی درخواست‌ها در این کمیسیون طولانی است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار با درخواست ETF بیتکوین والکری موافقت کرد

بر اساس یک پرونده رسمی در ۱۷ ژوئیه، این کمیسیون ETF بیت کوین والکری را برای تغییر قانون پیشنهادی پذیرفت تا آن را زیر نظر نزدک فهرست و معامله کند. نظرات عمومی باید ۲۱ روز پس از انتشار در ثبت فدرال باشد. ایالات متحده پس از درخواست نظرات عمومی، روند بررسی خود را رسما آغاز خواهد کرد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، در توییترپیامی را به اشتراک گذاشت که درخواست بیت کوین ETF ارسال شده توسط والکری از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شده است. والکری آخرین کسی بود که درخواست ETF بیتکوین اسپات را ارائه کرد. 

این کمیسیون پیش از این برنامه ETF بیت کوین بلک راک را پذیرفته است. سایر پرونده‌های ETF بیت کوین توسط Fidelity Investments، WisdomTree، VanEck، Invesco و ARK 21Shares نیز پذیرفته شده‌اند. تأیید این درخواست‌ها به وضوح نشان می‌دهد که قانون‌گذاران و نهادهای تنظیم‌کننده این برنامه‌ها را جدی می‌گیرند، و تایید ETF اسپات بیت کوین می‌تواند پیروزی قابل‌توجهی برای بازار ارزهای دیجیتالی باشد.

تأثیر مثبت افزایش پذیرش درخواست ETF بیتکوین بر روی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از ثبت ETF اسپات بیت کوین توسط بلک راک افزایش یافت که راه را برای پرونده‌های ETF بیت کوین بسیاری هموار کرد. قیمت بیت کوین دوباره از سطح ۳۰ هزار دلار عبور کرد و در حال حاضر در سطحی بالاتر از آن باقی مانده، از این جهت که سرمایه‌گذاران منتظر اخبار مربوط به پرونده بیت کوین ETF هستند.

قیمت بیتکوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۲۹۶۸۵ دلار و ۳۰۳۳۰ دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده تمایل تریدرها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا