اخبار آلت کوین ها

سولانا، رقیب جدید اتریوم

مدیر سابق گلدمن ساکس سولانا را رقیبی جدی برای اتریوم معرفی می‌کند.

 

رائول پال، بنیانگذار Real Vision و یکی از مدیران سابق گلدمن ساکس، در مصاحبه اخیر با Altcoin Daily، موضع صعودی خود را در مورد سولانا (SOL) ابراز کرد و آن را یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های خارج از شیکه اتریوم (ETH) توصیف کرد.

بر اساس گزارشی توسط The Daily Hodl، پال از بنیانگذاران سولانا، آناتولی یاکوونکو، تمجید کرده و به جامعه توسعه‌دهندگان بلاک چین و آگاهی عمومی در حال رشد اشاره کرده است. پال می‌گوید آناتولی یاکوونکو—که معمولاً با نام تولی شناخته می‌شود—در حال ظهور به عنوان یک لیدر مهم در فضای ارزهای دیجیتال است. پال از رویکرد ذهن باز یاکوونکو قدردانی می‌کند و بیان می‌کند که او به دنبال تخریب در این فضا نیست. پال معتقد است سبک رهبری یاکوونکو جنبه مثبتی از اکوسیستم سولانا را نشان می‌دهد.

پال تحت تأثیر جامعه توسعه‌دهندگان درگیر سولانا و اشتیاق آنها به ساخت اکوسیستم و فناوری آن است. او همچنین خاطرنشان کرد که سولانا آگاهی عمومی قابل توجهی را به دست آورده است که عاملی حیاتی برای رشد و پذیرش آن است.

در ۵ سپتامبر، ویزا اعلام کرد که «در حال گسترش قابلیت‌های تسویه‌ی استیبل کوین خود به بلاک چین سولانا با عملکرد بالا است».

Cuy Sheffield، رئیس Crypto در Visa، بیان کرد:

«ما با استفاده از استیبل کوین‌ها مانند USDC و شبکه‌های بلاک چین جهانی مانند سولانا و اتریوم، به بهبود سرعت تسویه‌حساب بین‌مرزی کمک می‌کنیم و گزینه‌ای مدرن برای مشتریان خود فراهم می‌کنیم تا به راحتی وجوه از خزانه ویزا ارسال یا دریافت کنند. ویزا متعهد است که در خط مقدم نوآوری ارز دیجیتال و بلاکچین قرار بگیرد و از این فناوری‌های جدید برای کمک به بهبود روش انتقال پول استفاده کند.»

پال گفت:

«شاید بپرسید چرا ویزا از سولانا استفاده می‌کند؟ چون سریع است کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد. سولانا با اتریوم متفاوت است و حتی روشی که تولی در مورد آن صحبت کرده است، اینکه «آیا شبکه سولانا می‌تواند لایه ۲ روی اتریوم باشد؟» یا «این فضاها چگونه یکپارچه می‌شوند؟» این فقط نشان می‌دهد که تصمیم ویزا اشتباه نیست.»

پال معتقد است که اگر دارایی‌های دیجیتال برای گسترش بازار دیگری در سال‌های آینده تنظیم شود، سولانا می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین فضاها باشد. او سولانا را یک بلاکچین می‌داند که برای مدت طولانی هیچ اشتباه مهمی مرتکب نشده است، به خصوص زمانی که فضای کریپتو در دوره‌های «حداکثر ترس و نفرت» قرار داشت.

پال ضمن تایید موقعیت اتریوم به عنوان «پدر بزرگ» فضای کریپتو، برای سولانا شانس بالایی قائل است. او پیشنهاد می‌کند که وقتی به دنبال آلت‌کوینی هستید که امنیت نسبی ارائه می‌کند، سولانا به عنوان یک رقیب قوی برجسته می‌شود و آن را در مقایسه با سایر گزینه‌ها انتخابی کم‌خطرتر نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا