اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

گسترش و بازیابی چشمگیر شبکه سولانا: آینده توکن سولانا

توکن سولانا پیش‌بینی‌های گذشته را کنار زد و افزایش قیمت زیادی داشت و در رتبه دوم قرار گرفت.


با گسترش و بازیابی چشمگیر شبکه سولانا و توکن آن، باید ببینیم اینده توکن سولانا به چه سمت می‌رود.

  • قیمت توکن سولانا ۱۲۲ دلار افزایش پیدا کرد و پیش‌بینی‌های منفی گذشته را به چالش کشید.
  • سولانا دومین دارایی پرمعامله در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) شد.
  • ناشر استیبل کوین Paxos از گسترش شبکه سولانا خبر داد.

طبق پیش‌بینی‌های گذشته، به نظر می‌رسید که شبکه سولانا و توکن اصلی آن، (SOL)، پس از رویداد FTX در سال ۲۰۲۲ ارزش خود را از دست دادند. با این حال، از ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ قیمت توکن سولانا تا ۱۲۲ دلار افزایش پیدا کرد و سولانا با عملکرد بهتر خود به یکی از آلت کوین‌های برتر سال تبدیل شد.

پلتفرم تحلیلی DeFiLlama عنوان کرد که  سولانا پس از اتریوم به عنوان دومین دارایی ارز دیجیتال پر معامله در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) شناخته می‌شود. حجم معاملات DEX سولانا در هفته گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت و به ۵.۶ میلیارد دلار رسید.

در این میان، اتریوم در هفته گذشته حجم معاملاتی ۸.۸۶ میلیارد دلار را تجربه کرد و به اولین و پر معامله‌ترین دارایی DEX تبدیل شد.

حجم معاملات DEX سولانا ۸۹۵.۹ میلیون دلار بود
حجم معاملات DEX سولانا ۸۹۵.۹ میلیون دلار بود – منبع: DeFiLlama

طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات DEX سولانا ۸۹۵.۹ میلیون دلار بود و حجم معاملات DEX اتریوم روی ۱.۰۷ میلیارد دلار قرار داشت. در نتیجه، با اختلاف جزئی، توکن سولانا در رده دوم و اتریوم در صدر قرار می‌گیرد.

قیمت توکن سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۷۳ درصد رشد داشت و از ابتدای سال تاکنون افزایش ۱۰۰۰ درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، در زمان نگارش این مقاله، توکن سولانا با قیمت ۱۲۲.۳۲ دلار معامله می‌شود.

تحولات جدید در شبکه سولانا

با افزایش قیمت توکن سولانا، تعداد شرکت کنندگان در شبکه سولانا نیز افزایش پیدا می‌کند. Paxos، یک شرکت رمزنگاری مستقر در نیویورک، اعلام کرد که از ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ استیبل کوین خود Pax Dollar با نماد USDP را روی بلاک چین سولانا راه اندازی می‌کند. این حرکت افزایش تعداد شرکت کنندگان در شبکه سولانا را نشان می‌دهد زیرا قیمت توکن سولانا همچنان در حال افزایش است. از طرفی، این بیانیه شرکت Paxos گسترش حضور این شرکت در بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا