اخبار بیت کویناخبار قانون‌گذاری

دستور جدید SEC: در صرافی کوین بیس تنها می‌توانید بیتکوین معامله کنید.

به دستور SEC همه رمزارزها به‌جز بیتکوین از لیست صرافی کوین بیس خارج می‌شوند.


کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس دستور داد تا پیش از اقدام قانونی علیه این شرکت، معاملات را روی همه ارزهای دیجیتال به جز بیتکوین متوقف کند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس، به فایننشال تایمز گفت که SEC توصیه کرده است بیش از ۲۰۰ توکن ارائه شده توسط صرافی را از فهرست خود حذف کند و ۱۳ مورد از آنها را به عنوان اوراق بهادار به رسمیت بشناسد.

آرمسترانگ گفت: «بر اساس اعلام SEC هر دارایی به‌جز بیتکوین اوراق بهادار به حساب می‌آید و تمام دارایی‌ها به‌جز بیتکوین از فهرست خارج شوند.»

آرمسترانگ مخالفت خود را با طبقه‌بندی SEC اعلام کرد و اظهار داشت که این طبقه‌بندی با تفسیر آنها از قانون متفاوت است.

با توجه به پیامدهای حذف از فهرست برای کل صنعت کریپتو در ایالات متحده، صرافی کوین بیس تصمیم گرفت تا درخواست SEC را در دادگاه به چالش بکشد تا شفافیت قانونی بیشتری به دست آورد.

لازم به ذکر است که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، در پرونده SEC علیه کوین بیس گنجانده نشده و در فهرست «رمزارزهای اوراق بهادار» که در شکایت کمیسیون SEC علیه بایننس آمده، قرار نگرفته است.

تعیین اینکه آیا همه یا هریک از این رمزارزها باید تحت صلاحیت SEC قرار بگیرند، همچنان یک موضوع بحث‌برانگیز در بین مقامات ایالات متحده است.

بر اساس آخرین گزارش، در زمان نگارش این خبر، بیتکوین با ۰/۳۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۲۹,۴۱۸ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا