اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

افزایش انفجاری و غیرمنتظره قیمت بیتکوین در راه است!

کاهش شاخص ریسک بیتکوین و خبرهای خوب برای طرفداران این رمزارز

 

بنیانگذاران گلس نود می‌گویند که بیتکوین (BTC) خود را برای یک روند بزرگ صعودی آماده می‌کند، حتی با وجود داده‌های تورمی بالاتر از حد انتظار که در هفته گذشته منتشر شد.

به گفته بنیانگذاران گلس نود، Jan Happel و Yann Allemann، بیتکوین سطح حمایت ۲۶ هزار دلار را پس گرفته و شاخص سیگنال ریسک این رمزارز دچار کاهش شدیدی شده است.

شاخص سیگنال ریسک بیتکوین معیاری از پلتفرم تحلیلی گلس نود است که سطح ریسک کاهش قیمت عمده بیتکوین را می‌سنجد.

بنیانگذاران گلس‌نود می‌گویند: «انتظار می‌رفت جهش ۰/۶ درصدی شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) قیمت بیتکوین را تحریک کند و همینطور هم شده است.»

با بازپس گیری سطح حمایت بالاتر از ۲۶ هزار دلار، بیتکوین اکنون چشم به شکسته شدن بیش از ۲۷ هزار دلار است و به طور بالقوه از محدوده چند هفته‌ای خارج می‌شود.

کاهش سیگنال ریسک به بازه ۶۰ تایی نشان‌دهنده این تغییر نگرش است. فشار رزرو سود ممکن است در محدوده ۲۷,۴۰۰ دلار و ۲۸,۲۰۰ دلار باشد، اما به نظر می‌رسد این صعود به عنوان یک گام پیش از مقابله با مانع روانی در ۳۰ هزار دلار درنظر گرفته می‌شود.

شاخص ریسک بیتکوین
شاخص ریسک بیتکوین – منبع: حساب X Negentropic

هفته گذشته، اداره آمار کار آمریکا فاش کرد که شاخص قیمت مصرف‌کننده از ۰/۲٪ در جولای به ۰/۶٪ در آگوست افزایش یافت و انتشار این داده‌ها هم‌زمان با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و سهام بود.

بنیانگذاران گلس نود، که با نام مستعار Negentropic در پلتفرم رسانه اجتماعی X معرفی می‌شوند، رشد بلندمدت بیتکوین تا قیمت‌های بسیار بالاتر را پیش‌بینی کرده‌اند.

تحلیلگران نموداری را به اشتراک می‌گذارند که نشان می‌دهد بیتکوین از یک کانال صعودی بزرگ برگشته و قرار است شروع به صعود به انتهای بالای کانال نزدیک به ۱۵۰ هزار دلار کند که ممکن است در آن حس طمع، سرخوشی و FOMO (ترس از دست دادن) رخ بدهد.

چارت روند قیمت بیتکوین
چارت روند قیمت بیتکوین – منبع: حساب X Negentropic

در زمان نگارش این خبر، بیتکوین با قیمت ۲۶۵۳۸ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا