اخبار بین الملل

بانک سوئیسی Dukascopy ویژگی وام کریپتو خودکار را راه‌اندازی کرد

بانک Dukascopy تحت نظارت سوئیس اعطای وام کریپتو خودکار را راه‌اندازی کرد

 

بانک آنلاین سوئیسی Dukascopy امکان جدید وام دهی خود را معرفی کرده است که مشتریان را قادر می‌سازد به ازای دارایی ارز دیجیتال خود وام بگیرند. این راه‌حل به کاربران این امکان را می‌دهد تا ۵۰ درصد از ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را به ارز فیات دریافت کنند و در عین حال سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال خود را حفظ کنند.

بانک Dukascopy تحت نظارت سوئیس ویژگی وام کریپتو خودکار را راه‌اندازی کرد

بانک Dukascopy که مقر آن در ژنو است، اکنون به مشتریان این امکان را می‌دهد که به‌عنوان وام دلار آمریکا دریافت کنند و در عین حال سرمایه‌گذاری خود را در ارزهای دیجیتال حفظ کنند. براساس برنامه جدید وام دهی بانک Dukascopy، مشتریان می‌توانند به اندازه ۵۰ درصد از ارزش دارایی‌های کریپتوی خود فیات دریافت کنند.

برای استفاده از این ویژگی، مشتریان باید یک حساب بانکی چند ارزی (MCA) باز کنند و رمز ارز مورد نظر خود را به آن انتقال دهند. سپس آن‌ها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را در بخش «سرمایه‌گذاری» پیدا کنند و گزینه «وام/قرض کریپتو» را انتخاب کنند.

این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حساب MCA خود، ۵۰ درصد از ارزش بازار سرمایه‌گذاری خود را در فیات دریافت خواهید کرد.»

پس از امضای یک قرارداد تجاری، کاربران اعتبار ورود به یک حساب فرعی معاملاتی را دریافت خواهند کرد که در آن به ۵۰ درصد دیگر از ارزش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود در واحد فیات به عنوان وثیقه و همچنین سرمایه‌گذاری کریپتوی خود به عنوان وثیقه دسترسی دارند. 

این بدان معناست که اگر شما ۰/۱ بیتکوین (BTC) را به حساب MCA خود ارسال کنید، بر اساس تبدیل واحد ماشین حساب داخل سایت، ۱۴۰۵ دلار (به تاریخ ۱۸ اکتبر) در حساب بانکی خود و همان مقدار فیات در حساب تجاری خود دریافت خواهید کرد.

بانک سوئیسی Dukascopy یک پوزیشن خرید مارجین ۰/۱ BTC/USD را در حساب فرعی معاملاتی باز می‌کند. مؤسسه مالی سوئیس خاطرنشان کرد که همه این عملیات‌ها خودکار هستند و اضافه کرد که کمیسیون ۱ درصد برای انتقال ارز دیجیتال اعمال می‌شود.

پیشنهاد جدید بانک Dukascopy که توسط سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس تنظیم می‌شود، در وضعیت چالش‌برانگیز فعلی صنعت ارزهای دیجیتال و به طور خاص در بخش وام‌های رمزارزی ارائه شده که با افزایش فشارهای نظارتی و ورشکستگی‌های برجسته، از جمله در مورد سلسیوس و ویجر امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.

آیا انتظار دارید در آینده شاهد عرضه امکانات وام‌دهی بیشتری از سوی بانک‌های سنتی باشید؟ در بخش نظرات این خبر برای ما بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا