اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

نهنگ بیت کوین پس از ۱۰ سال از خواب زمستانی بیدار شد

نهنگ بیت کوین پس از ۱۰ سال از خواب بیدار می‌شود و ۱۴۰۰ بیتکوین جابه‌جا می‌کند

 

یک نهنگ بیت کوین (BTC) که بیش از یک دهه فعالیتی نداشت، به تازگی به ۱۴۳۳ بیت کوین رسیده است. این پیشرفت اخیر با توجه به رواج توکن‌ها و رکود اخیر بازار، توجه ناظران بازار را به خود جلب کرده است.

پلتفرم ردیابی فعالیت نهنگ‌ها به نام Whale Alert، برای اولین بار امروز در توییتی توجه جامعه کریپتو را به این تراکنش جلب کرد. این پلتفرم نشان می‌دهد که دارایی‌ها به مدت ۱۰ سال و ۲ ماه غیرفعال بوده است. داده‌های Blockchair نشان می‌دهد که معامله امروز در ساعت ۰۵:۲۳ انجام شده است.

علاوه بر این، CryptoQuant ارائه‌دهنده داده‌های بازار در تحلیل اخیر خود توجه همگان را به این تراکنش جلب کرد که پیامدهایی برای معاملات در بازار کریپتو خواهد داشت.

گزارش پلتفرم داده‌ها تأکید می‌کند که این حرکت احتمالاً به دلیل تصمیم مالکان برای فروش دارایی‌های بیت کوین خود برای کسب سود یا تبدیل آنها به پول نقد است. اگرچه ممکن است این تراکنش شامل مقدار قابل توجهی بیت کوین نباشد، اما همچنان می‌تواند به افت موقت بازار کمک کند.

علاوه بر این، این نهنگ ممکن است دارایی‌ها را زمانی که بیت کوین در حدود ۱۰۰ دلار معامله می‌شد، انباشته کرده باشد. ۱۴۳۳ کوین بیش از ۱۰ سال پیش تقریباً ۱۴۳۳۰۰ دلار قیمت داشتند. ارزش این دارایی‌های بیت کوین با وجود حرکت نزولی بازار فعلی، اکنون ۳۷,۸۴۲,۶۶۰ دلار است.

با توجه به رکود فعلی بازار، این حرکت می‌تواند یک یادآوری برای سرمایه‌گذاران باشند که بیشتر احتیاط کنند. فعالیت دوباره روی معامله بیتکوین نشان می‌دهد که برخی از سرمایه‌گذاران از رکود فعلی بازار برای تضمین سود خود استفاده می‌کنند. هر گونه فشار فروش متعاقب آن می‌تواند کاهش قیمت بیت کوین را تشدید کند.

در همین حال، به دنبال انعطاف‌پذیری بیتکوین که در پی اقدام SEC برای مسدود کردن دارایی‌های صرافی بایننس بود، پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال اکنون تسلیم احساسات نزولی بازار شده است و بقیه بازار را نیز با خود همراه کرده است. معاملات بیت کوین دیروز با افت ۳/۲۷ درصدی به پایان رسید و قیمت آن زیر آستانه ۲۷ هزار دلار بسته شد.

قیمت بیت کوین در ۸ ژوئن
قیمت بیت کوین در ۸ ژوئن – منبع: Trading View

بیت کوین امروز شروع خوبی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۶۵۲۳ دلار افزایش یافت، اما فشار نزولی بازار روی روند قیمت آن تأثیر گذاشت. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته همچنان ۱/۳۵ درصد کاهش داشته و ۲۶۴۳۳ دلار معامله می‌شود. با این حال، با وجود شرایط فعلی، فشار خرید بالایی در بین سرمایه‌گذاران نهادی ایالات متحده به چشم می‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا