اخبار بیت کوین

ذخیره بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی به بیش از ۱۵۸ هزار رسید

با خرید ماه اکتبر، اندوخته بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی آن به ۱۵۸۴۰۰ رسید.

 

شرکت «مایکرواستراتژی» که یک شرکت معتبر در زمینه تخصصی هوش تجاری است، در حال گسترش ذخایر بیتکوین خود است. این شرکت اعلام کرد که در ماه اکتبر، ۱۵۵ بیت‌کوین  دیگر به ارزش بیش از ۵ میلیون دلار خریداری کرده است. این شرکت همچنان بزرگ‌ترین مالک بیتکوین در بین شرکت‌های تجاری جهان است و در حال حاضر دارای ۱۵۸۴۰۰ بیت‌کوین می‌باشد. 

مایکل سیلور، مدیرعامل پیشین این شرکت و طرفدار بزرگ بیتکوین، در یک توییت راجع‌به خرید اخیر ۱۵۵ بیتکوین از سوی این شرکت خبر داد و گفت که مایکرواستراتژی بیش از ۵/۳ میلیون دلار برای خرید این رمزارز صرف کرده است. 

از سوی دیگر، در گزارش درآمد سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ خود، مایکرواستراتژی اعلام کرده که تا پایان سه‌ماهه دوم سال، ۶۰۶۷ بیت‌کوین را با مبلغ ۱۶۷ میلیون دلار و با قیمت میانگین ۲۷۵۳۱ دلار خریداری کرده است. 

اگرچه کل درآمد مایکرواستراتژی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ نسبت به همان دوره در سال ۲۰۲۲ بیش از ۳٪ افزایش داشته و به ۱۲۹/۵ میلیون دلار رسیده است، اما شرکت نیز ضرر و زیان‌هایی داشته است. گزارش سود و زیان نشان می‌دهد که خسارت خالص شرکت در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ حدود ۱۴۳/۴ میلیون دلار بوده و از این مبلغ حدود ۳۴ میلیون دلار ضرر به خاطر دارایی‌های دیجیتال بوده است. این اعداد نسبت به سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ دستاورد مثبتی محسوب نمی‌شود؛ زیرا مایکرواستراتژی در آن زمان خسارت خالص ۲۷/۱ میلیون دلاری داشته و تنها ۰/۷ میلیون دلار به عنوان خسارت از دارایی‌های دیجیتال گزارش شده بود. 

با این حال، مدیر مالی شرکت مایکرواستراتژی، اندرو کانگ، اعلام کرده است که شرکت همچنان قصد دارد ذخایر بیتکوین خود را افزایش دهد. او اظهار کرده که «تعهد ما به خرید و نگه‌داری بیت‌کوین همچنان باقی است، به ویژه با توجه به چشم‌اندازهای جذاب افزایش قیمت آن.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا