اخبار بلاک‌چیناخبار قانون‌گذاری

چهارچوب قانونی Polygon Labs برای دیفای

Polygon Labs و Arktouros یک چارچوب قانونی برای پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه کردند.

 

Polygon Labs و Arktouros یک چارچوب قانونی برای پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) پیشنهاد دادند. آنها این چهارچوب قانونی را با هدف طبقه‌بندی آن‌ها به عنوان «زیرساخت‌های حیاتی» برای امنیت ملی و اقتصادی ایالات متحده ارائه کردند. عنوان این پیشنهاد «چهارچوب کاربردی برای مبارزه با فعالیت‌های مالی غیرقانونی در امور مالی غیرمتمرکز» است. این پیشنهاد برای پیشبرد عملکرد خود، به نظارت دفتر امنیت سایبری و قانون حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OCCIP) نیاز دارد.

این چارچوب به دنبال ایجاد سطح جدیدی از «فرستنده‌های ارتباطی مهم» برای تضمین امنیت ملی و اقتصادی است که برای شبکه‌های دیفای واقعی ضروری هستند و باید به مقررات خاصی پایبند باشند. این چارچوب بین امور مالی متمرکز (CeFi) یا TradFi تمایز قائل می‌شود و با قانون FinCEN برای کنترل مستقل همسو است.

جیک چروینسکی، کارشناس صنعت کریپتو، تاکید کرد که سیاست گذاران در واشنگتن دی سی به طور فزاینده‌ای نگرانی‌های مربوط به تامین مالی غیرقانونی را بر دیگر جنبه‌های صنعت دارایی دیجیتال اولویت قرار می‌دهند. چارچوب پیشنهادی یک تغییر بالقوه در چشم انداز نظارتی برای امور مالی غیر متمرکز DeFi در ایالات متحده است و آگاهی رو به رشد از نقش حیاتی این بخش را نشان می‌دهد. اگر این چارچوب به درستی پیش برود، راه برای رویکردی ظریف‌تر برای نظارت بر دی‌فای، تقویت نوآوری و در عین حال پرداختن به نگرانی‌های امنیت ملی هموار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا