اخبار بلاک‌چیناخبار بیت کویناخبار بین الملل

رابرت اف. کندی جونیور وعده داد که بودجه ایالات متحده را روی بلاکچین بگذارد

کاندیدای مستقل ریاست جمهوری آمریکا، با اشاره به هزینه‌های بالای پنتاگون، آن را دلیلی موجه برای استفاده از فناوری دانست.

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، رابرت اف.کندی جونیور، روز یکشنبه بیان کرد که فناوری بلاکچین می‌تواند نقشی کلیدی در شفافیت دولت ایفا کند و خواستار تغییر رویکرد به سمت کاربری بیشتر Web3 در بودجه فدرال است.

او در یک گردهمایی در میشیگان گفت: «من تمام بودجه ایالات متحده را روی بلاکچین می‌گذارم، به طوری که هر آمریکایی بتواند هر زمان که بخواهد، به تمام اقلام موجود در کل بودجه نگاه کند.»

کندی پیشنهاد کرد که تسهیل پرداخت‌های روزانه در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی، می‌تواند موجب پاسخگویی بیشتر صاحبان قدرت شود. به این ترتیب هر کسی می‌تواند ببیند که هزینه‌های دولت، هر روز چگونه در میان هزاران تراکنش‌های احتمالی، تقسیم می‌شود.

کندی با اشاره به عادات خرید پنتاگون در سال ۲۰۱۸ گفت: «شهروندان آمریکایی چشم به بودجه ما دارند و اگر کسی ۱۶ هزار دلار صرف یک صندلی توالت کند، همه از آن مطلع خواهند شد.»

آخرین اظهارات کندی، به کمپین او که در جهت ترویج فناوری ارزهای دیجیتال، به عنوان راهی برای بهبود اقتصاد کشور است، اشاره دارد. برای مثال در ژانویه گذشته، به کاخ سفید پیشنهاد حمایت از دلار آمریکا با ذخایر بیتکوین را داد.

بخش مرکزی کمپین کندی، حمایتش از بیتکوین بوده است. او یکی از سخنرانان اصلی رویداد بیت کوین ۲۰۲۳ در میامی بود و اخیراً در ETHDenver که کنفرانس سالانه اتریوم است، شرکت کرد.

رابرت اف.کندی جونیور عنوان کرده است که اگرچه یک بلاکچین می‌تواند نظارت شهروندان نسبت به دولت را بیشتر کند، اما همین شفافیت می‌تواند علیه آنها نیز مورد استفاده قرار گیرد. کندی، با احتیاط نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، این فناوری را یک شیب لغزنده به سمت نظارت مالی در ایالات متحده توصیف کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا