اخبار بیت کوین

پادشاهی بازار بیت کوین: تغییرات در دولت هنگ کنگ و افزایش سهام بیتکوین در شرکت Victory Securities

آغاز پادشاهی بیت کوین با تغییرات در دولت هنگ کنگ و افزایش سهام بیت کوین در شرکت Victory Securities

 

صنعت اوراق بهادار هنگ کنگ به دلیل افزایش هزینه‌های نظارتی و رقابت شدید با چالش‌های بزرگی مواجه است. مدیر عامل گائو خوان، رئیس انجمن اوراق بهادار هنگ کنگ، از یک استراتژی رادیکال با حضور بیت کوین برای احیای بازار حمایت می‌کند. 

او رویکرد دوگانه‌ای دارد و پیشنهاد می‌کند که دولت هنگ کنگ با تغییرات مالی جهانی همسو شود. طبق پیشنهاد او، دولت هنگ کنگ می‌تواند از طریق کاهش عوارض تمبر سهام بیتکوین و پذیرش پتانسیل تحول آفرین بیت کوین تغییرات مالی خوبی ایجاد کند.

شرکت Victory Securities در حال حاضر سهام و پلتفرم‌های دارایی مجازی را با یکدیگر ادغام می‌کند و تغییرات بازار بیتکوین را می‌پذیرد. این شرکت از زمان معرفی دارایی‌های مجازی رشد تصاعدی داشت و در حال حاضر ۸۰ درصد از ارزش کل دارایی‌های خود را به بازار بیت کوین اختصاص داده است. 

علاوه بر این، شرکت Victory Securities برای هاوینگ سال ۲۰۲۴ و کاهش احتمالی نرخ بهره آماده می‌شود و در این میان قیمت بازار بیت کوین را نیز پیش‌بینی می‌کند.

شرکت Victory Securities قصد دارد که به یک پلتفرم یک مرحله‌ای تبدیل شود و فرایند سرمایه‌گذاری برای مشتریان و بهره‌برداری از رمزارزها را ساده سازی کند. در حال حاضر با وجود رکود اخیر، قیمت بیت کوین نزدیک به ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و نزدیک به مرز ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا