اخبار صرافی ها

پاسخ مدیرعامل بایننس به ادعای Forbes: «شما از روند کار صرافی‌ها اطلاعی ندارید»

چانگ پنگ ژائو، در پاسخ به مقاله‌ای که در فوربز (Forbes) منتشر شده بود، توییت‌هایی منتشر کرد.

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بایننس (Binance)، چانگ پنگ ژائو، در پاسخ به مقاله‌ای که در فوربز (Forbes) منتشر شده بود، توییت‌هایی منتشر کرد.

پس از ورشکستگی FTX، فوربز مقاله‌ای را منتشر کرد که تمرکز آن روی «جابه‌جایی» اخیر وجوه توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایننس بود.

روز بعد، یعنی در ۲۸ فوریه، چانگ پنگ ژائو در توییتر در پاسخ به این مقاله گفت:

«به نظر می‌رسد آنها اصول اولیه عملکرد مبادله را درک نمی‌کنند. کاربران ما آزادند هر زمان که بخواهند دارایی‌های خود را برداشت کنند.»

او در مجموعه توییت‌های خود به ادعاهای مختلفی از مقاله فوربز پرداخت. از جمله زمانی که بایننس ۱/۸ میلیارد دلار وثیقه استیبل کوین را به صندوق‌های تامین مانند Tron، Amber Group و Alameda Research بین آگوست تا دسامبر ۲۰۲۲ انتقال داد.

با توجه به جابه‌جایی وجوه، این مقاله به شباهت‌هایی بین بایننس و FTX اشاره کرد در زمانی که FTX در آستانه ورشکستگی بود.

در جایی دیگر از این مقاله، به پیشنهاد ناموفق اخیر وویجر توسط Binance.US و اقدام برنامه‌ریزی شده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت پکسوس–ناشر استیبل کوین با نام تجاری Binance USD–اشاره شده بود.

در ۱۰ فوریه ۲۰۲۲، فوربز اعلام کرد که بایننس ۲۰۰ میلیون دلار از سهام این شرکت را به عنوان یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در اختیار خواهد گرفت.

با این حال، در ژوئن ۲۰۲۲، در یک گزارش بعدی از بلومبرگ، چانگ پنگ ژائو گفت که توافقنامه سرمایه‌گذاری این شرکت پس از شکست قرارداد فوربز در مرحله عمومی شدن در حال تغییر است. با توجه به این مقاله، هیچ آپدیت جدیدی در مورد این وضعیت وجود ندارد.

با این حال، در پاسخ به چانگ پنگ ژائو، یکی از کاربران توییتر به او پیشنهاد کرد فوربز را بخرد و آن را حذف کند. پاسخ چانگ پنگ ژائو این بود که: «ارزشش را ندارد».

مقاله فوربز پس از این موضوع منتشر شد که دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) به شرکت بلاک چین پکسوس دستور داد تا صدور BUSD خود را خاتمه دهد.

در ۱۳ فوریه، رسماً اعلام کرد که دیگر استیبل کوین ضرب نمی‌کند و یک دوره بازخرید تا فوریه ۲۰۲۴ برای استیبل‌کوین‌ها درنظر می‌گیرد. بایننس می‌گوید همچنان از BUSD پشتیبانی می‌کند و اکنون به دنبال استیبل کوین‌های غیر دلاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا