اخبار استخراجاخبار بلاک‌چین

تجربه تریدینگ بهتر با پلتفرم جدید صرافی Aevo

راه‌اندازی شبکه اصلی برای تریدینگ بدون نیاز به Aevo PASS

 

صرافی Aevo که یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر دفتر سفارشات برای تریدرهای حرفه‌ای است، از راه‌اندازی پلتفرم Aevo Open Mainnet برای ارائه تجربه بهتری از تریدینگ خبر داد. این پلتفرم در حساب رسمی توییتر خود در این باره اطلاع‌رسانی کرد. به گفته این شرکت راه‌اندازی این پلتفرم کمک بزرگی به تریدرها خواهد کرد.

راه‌اندازی شبکه اصلی Aevo برای ارائه تجربه بهتر به تریدرها

این شرکت خاطرنشان کرد که راه‌اندازی این پلتفرم در صرافی Aevo به تریدرها اجازه می‌دهد تا عملیات خود را راحت‌تر انجام دهند. به این ترتیب، تریدرها برای انجام فعالیت‌های خود در این پلتفرم نیازی به Aevo PASS نخواهند داشت. این شرکت اعلام کرد حجم معاملات خود را بیش از ۷۰ میلیون دلار اعلام کرد و ادعا کرد که مبلغ ۵ میلیون دلار در حساب‌های عادی با بهره باز مشاهده کرده است.

این پلتفرم، مصرف‌کنندگان Aevo را فقط در مرحله آزمایشی محدود کرده است. در این مرحله، شرکت تلاش می‌کند تا هرگونه مشکل را برطرف کند. صرافی Aevo روی تضمین یک تجربه راحت برای تریدرها تمرکز دارد. این شرکت افزود که از زمان راه‌اندازی این پلتفرم، تیم به طور مداوم تلاش کرده تا چندین ویژگی جدید توسط این پلتفرم ارائه شود.

راه‌اندازی شبکه اصلی همراه با امکان ترید بیت کوین، اتریوم و معاملات آپشن 

از ویژگی‌های جدید این پلتفرم می‌توان به امکان ترید اتریوم، معاملات OTC و همچنین بیتکوین اشاره کرد. راه‌اندازی جدیدترین گزینه‌های معاملاتی مرتبط با بیتکوین توسط این شرکت به عنوان مهمترین ویژگی معرفی می‌شود. به گفته شرکت Aevo، راه‌اندازی عمومی آن با ادغام ابزارهای مربوط به ترید بیتکوین همراه خواهد بود. در نهایت، کاربران مجاز خواهند بود تا دسترسی به گزینه‌های بیت کوین از جمله انقضای منظم، هفتگی، ماهانه و همچنین انقضای سه‌ماهه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا