اخبار صرافی ها

بایننس این ۴ ارز دیجیتال زیر را تا ۷ دسامبر از لیست صرافی خود حذف می‌کند

ارزهای دیجیتال BTS، PERL، TORN و WTC دیگر توسط صرافی بایننس پشتیبانی نخواهند شد.

 

صرافی بایننس اعلام کرده که ارزهای دیجیتال BitShares، PERL.eco، Tornado Cash و Waltonchain را در تاریخ ۷ دسامبر به دلیل عواملی مانند فعالیت کم و رفتار غیراخلاقی از لیست صرافی خود حذف می‌کند.

پس از این اعلامیه، Waltonchain، Tornado Cash و PERL.eco کاهش شدید قیمت تا ۴۵٪ را تجربه کردند.

این حرکت به دنبال حذف اخیر ده جفت ارز معاملاتی و تغییرات سازمانی قابل توجه انجام می‌شود، از جمله توقف پشتیبانی از BUSD، تسویه حساب ۴/۳ میلیارد دلاری با وزارت دادگستری ایالات متحده و تغییر مدیرعامل بایننس.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، در این پست بلاگی اعلام کرده که BitShares (BTS)، PERL.eco (PERL)، Tornado Cash (TORN) و Waltonchain (WTC) را از پلتفرم خود حذف می‌کند و پشتیبانی از آنها را متوقف می‌کند.

این حذف در ۷ دسامبر انجام خواهد شد و در پی آن جفت ارز‌های معاملاتی زیر نیز حذف می‌شوند: BTS/USDT، PERL/USDT، TORN/BUSD، WTC/BTC، و WTC/USDT.

به نظر می‌رسد دلیل این حذف از لیست صرافی عوامل مختلفی مانند کاهش سطح فعالیت توسعه، حجم و نقدینگی پایین معاملات و شواهد رفتار غیراخلاقی یا متقلبانه در ارتباط با این چهار ارز دیجیتال باشد.

این خبر به قیمت این ۴ ارز دیجیتال آسیب وارد کرده است و برخی از آنها کاهش دو رقمی را تجربه کرده‌اند. WTC طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درصد سقوط کرده است، TORN چهل درصد کاهش یافته است و PERL حدود ۴۵ درصد سقوط کرده است.

حذفیات قبلی از لیست صرافی بایننس

هفته گذشته، بایننس ده جفت ارز معاملات اسپات، از جمله APT/BUSD، AXS/BUSD، FIL/BUSD و USTC/BUSD را از لیست صرافی خود حذف کرد. این صرافی دلیل دقیقی برای این حرکت ارائه نکرد و گفت که معمولاً جفت ارزهای معاملاتی را به صورت دوره‌ای بررسی می‌کند و برخی از آنها را به دلیل «نقدینگی ضعیف و حجم معاملات کم» حذف می‌کند.

شایان ذکر است که تمام موارد حذف شده جفت ارزهای معاملاتی BUSD هستند و این صرافی قبلاً گفته بود که پشتیبانی از این استیبل کوین را در ابتدای سال ۲۰۲۴ متوقف خواهد کرد. بایننس به مشتریان توصیه کرده است که دارایی‌های BUSD خود را قبل از فوریه ۲۰۲۴ به دارایی‌های دیگری تبدیل کنند.

این حذفیات چند روز پس از موافقت بایننس برای تسویه در پرونده اتهامات پولشویی با وزارت دادگستری ایالات متحده و پرداخت جریمه هنگفت ۴/۳ میلیارد دلاری انجام شد. علاوه بر این، مدیر عامل سابق بایننس، چانگ پنگ ژائو، از سمت خود استعفا داد و ریچارد تنگ جایگزین او شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا