اخبار صرافی ها

ریچارد تنگ، مدیرعامل جدید بایننس کیست؟

تمرکز بر بهبود قدرت مالی، امنیت و ایمنی کلی شرکت بایننس

 

اندکی پس از آنکه چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل سابق بایننس استعفای خود را از این صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد، این شرکت ریچارد تنگ را به عنوان مدیرعامل جدید بایننس منصوب کرد.

ریچارد تنگ (Richard Teng) یک تاجر باتجربه سنگاپوری است و قبلاً در زمینه تنظیم مقررات تجربه داشته و تخصص گسترده او در صنعت مالی، به ویژه در زمینه ارزهای دیجیتال است.

او مدرک لیسانس خود را در رشته حسابداری از دانشگاه ملی سنگاپور گرفت و بعداً کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شیکاگو ادامه داد.

در آگوست ۲۰۲۱، تنگ نقش مدیر عامل شرکت Binance Singapore، پلتفرم پیشرو در ترید ارز فیات به کریپتو برای دلار سنگاپور (SGD) را بر عهده گرفت. مسئولیت‌های او شامل گسترش تجارت و اطمینان از رعایت قوانین کشور بود. 

علاوه بر این، تنگ با هدف ایجاد یک رابطه مثبت با مقامات مالی سنگاپور (MAS) و سایر سهام‌داران در اکوسیستم کریپتو است. در نوامبر ۲۰۲۱، او سمت رئیس بازارهای منطقه‌ای بایننس را بر عهده گرفت و بر نحوه عملیات و استراتژی در آسیا، اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا نظارت داشت. 

تنگ با ابراز افتخار و فروتنی بر تعهد خود به ایجاد اعتماد، شفافیت و انطباق در بایننس و صنعت کریپتو در سطح گسترده تاکید کرد. او متعهد شد که برای پیشبرد رسالت بایننس برای افزایش آزادی مالی برای همه، از نزدیک با ژائو و تیم بایننس همکاری کند. 

برنامه‌های بعدی ریچارد تنگ چیست؟ 

در بیانیه اخیر، ریچارد تنگ، سه حوزه اصلی را به عنوان نقاط تمرکز خود نام برد: 

اطمینان از اعتماد کاربر: تنگ بر تعهد خود برای اطمینان از قدرت مالی، امنیت و ایمنی کلی شرکت بایننس تاکید کرد. ایجاد و حفظ اعتماد کاربران اولویت اصلی او خواهد بود.

همکاری در تنظیم مقررات جهانی: با تعهد به حفظ استانداردهای بالا در سطح جهانی، تنگ قصد خود را برای همکاری نزدیک با قانون‌گذاران ابراز کرد. هدف او ایجاد تعادلی است که نوآوری را در صنعت تقویت کند و در عین حال حمایت‌های ضروری از مشتریان را فراهم کند. 

پشتکار در توسعه وب3: تنگ بر اهمیت کار مشترک با شرکا برای پیشبرد رشد و پذیرش وب3 تاکید کرد به طوری که همسو با روندهای گسترده تر در چشم انداز دنیای کریپتو باشد. 

ریچارد تنگ همچنین در یک توییت نوشت: «ما آمده‌ایم که بمانیم، لطفا حمایت خود را به من قرض دهید. برای روزهای آینده هیجان زده هستم.» 

برنامه‌های بعدی چانگ پنگ ژائو چیست؟ 

چانگ پنگ ژائو یا به اختصار CZ نیز برنامه‌های خود را برای آینده تشریح کرد. ژائو ضمن ابراز تعهد خود به عنوان یک سهامدار و منبع دانش تاریخی برای شرکت بایننس، تصمیم خود را برای عقب‌نشینی از رهبری آن اعلام کرد. 

ژائو با پرداختن به رویدادهای کنونی نوشت: «برنامه بعدی من چیست؟ اول استراحت میکنم، من در ۶ سال و نیم گذشته حتی یک روز هم یک استراحت واقعی با موبایل خاموش نداشته‌ام.» او برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری غیرفعال فاش کرد و گفت که قصد دارد تبدیل به یک سهام‌دار در استارت‌آپ‌ها در سراسر زمینه‌های بلاکچین، وب3، دیفای، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی تبدیل شود.

ژائو در مورد چشم انداز تاسیس یک سرمایه‌گذاری ریسکی دیگر، تمایل خود را برای نقشی متفاوت ابراز کرد و اظهار داشت: «نمی‌توانم خودم را مدیر عاملی ببینم که دوباره یک استارتاپ را هدایت می‌کند. من از اینکه یک کارآفرین یکباره (خوش شانس) هستم راضی هستم.» او افزود: «اگر شنوندگانی وجود داشته باشند، من می‌توانم به صورت خصوصی برای تعداد کمی از کارآفرینان آینده مربی باشم. حداقل می‌توانم به آنها بگویم که چه کاری انجام ندهند.» 

در حال حاضر، چانگ پنگ ژائو با قید وثیقه ۱۷۵ میلیون دلاری تا زمان صدور حکم بعدی خود در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ خارج از بازداشت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا