اخبار صرافی ها

صرافی Bitget سیستم احراز هویت مشتری را برای کاربران خود اجباری می‌کند

تقویت سیستم احراز هویت مشتری (KYC) برای کاربران صرافی رمزارز Bitget

 

صرافی Bitget امروز اعلام کرد در حال تقویت سیستم احراز هویت مشتری (KYC) خود برای کاربران است.

صرافی رمزارز Bitget اعلام کرد که از اول سپتامبر، کاربرانی که به تازگی ثبت‌نام کرده‌اند، باید تأیید KYC سطح یک را برای سپرده‌گذاری و تجارت دارایی‌های دیجیتال در Bitget انجام دهند. Bitget گفت: «این اقدام برای مطابقت با الزامات نظارتی در بخش جهانی ارزهای دیجیتال و ایجاد یک محیط امن معاملات در فضای ارزهای دیجیتالی است.»

برای کاربرانی که قبل از ۱ سپتامبر ثبت‌نام کرده‌اند، باید تا قبل از ۱ اکتبر شرایط مورد نیاز سطح یک KYC را تکمیل کرده باشند. در غیر این صورت، کاربران تنها می‌توانند وجوه خود را برداشت کنند، سفارش‌ها را لغو کنند و پوزیشن‌های خود را ببندند.

راستی‌آزمایی سیستم احراز هویت مشتری سطح یک صرافی Bitget از کاربران می‌خواهد که یک سند هویتی صادر شده توسط دولت ارسال کنند و احراز هویت چهره خود را انجام دهند. بر اساس اطلاعات درج‌شده در لندینگ پیج ثبت‌نام صرافی، این فرآیند حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

حرکت صرافی Bitget برای تقویت قوانین احراز هویت مشتری در حالی صورت می‌گیرد که این صرافی به دنبال گسترش حضور جهانی خودش است. در ماه آوریل، این صرافی از یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر جهانی ۱۰۰ میلیون دلاری با تمرکز بر قاره آسیا رونمایی کرد.

در ماه جولای، صرافی Bitget محصولات وام کریپتوی خود را راه‌اندازی کرد و به کاربرانی که به دنبال ابزارهای جایگزین برای تامین مالی از طریق دارایی‌های دیجیتال هستند، خدمت‌رسانی می‌کرد.

در ماه جولای، صرافی رمزارز کوکوین رویه‌های اجباری سیستم احراز هویت مشتری (KYC) را برای همه کاربران معرفی کرد و هشدار داد که عدم رعایت آنها منجر به محدودیت‌هایی خواهد شد. این اقدام پس از این امر صورت گرفت که دادستان کل ایالت نیویورک لتیتیا جیمز از صرافی کوکوین شکایت کرد و ادعا کرد که این صرافی ارز دیجیتال به عنوان یک کارگزار یا فروشنده ثبت‌نشده کالا و اوراق بهادار عمل کرده است.

Bybit، یک صرافی رمزارز دیگر، نیز اعلام کرد که رویکرد سخت‌گیرانه‌تری را در پیش خواهد گرفت و در ماه مه نیاز به سیستم احراز هویت مشتری را برای همه کاربران خود اجباری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا