اخبار بین المللاخبار قانون‌گذاری

سومین بانک بزرگ فرانسه استیبل کوین خود را راه‌اندازی می‌کند

سومین بانک بزرگ فرانسه، Société Générale قرار است استیبل کوین خود را راه اندازی کند.

 

Société Générale، سومین بانک بزرگ فرانسه، استیبل کوین خود را با نماد EUR CoinVertible با پشتیبانی کامل از یورو راه‌اندازی می‌کند.

ژان مارک استنگر، مدیرعامل SocGen Forge، نسبت به انتشار استیبل کوین با پشتوانه یورو ابراز اطمینان می‌کند.

Société Générale، سومین بانک بزرگ فرانسه، آماده راه‌اندازی استیبل کوین خود به نام EUR CoinVertible است. طبق آخرین گزارش فایننشال تایمز، راه‌اندازی این استیبل کوین قرار است در صرافی بیت استامپ مستقر در لوکزامبورگ انجام شود. این حرکت بانک فرانسوی Société Générale را به عنوان اولین بانک بزرگی که توکن‌های دیجیتالی را برای ردیابی ارزش ارزهای بین‌المللی ارائه می‌دهد، معرفی می‌کند.

این بانک فرانسوی ادعا می‌کند که EUR CoinVertible با پشتیبانی کامل از یورو، برخلاف برخی از استیبل کوین‌هایی که در مورد حسابرسی ذخایر پشتیبان توکن‌هایشان، مانند تتر، مشکلاتی وجود دارد متمایز می‌شود.

ژان مارک استنگر، مدیرعامل SocGen Forge، واحد دارایی‌های دیجیتال بانک، بر تمرکز اکوسیستم کریپتو بر روی چند استیبل کوین پایدار که عمدتاً با پشتوانه دلار آمریکا فعالیت می‌کنند تاکید کرد. او نسبت به ارتباط یک استیبل کوین با پشتوانه یورو ابراز اطمینان کرد و تاکید کرد که در این چشم‌انداز مالی در حال تحول، بانک‌ها همچنان می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

اکوسیستم کریپتو به شدت بر روی چند استیبل کوین موجود متمرکز است که ۹۰ درصد آنها به دلار آمریکا پگ شده‌اند. تصور ما این است که در این زمینه بانک‌ها همچنان می‌توانند به حیات خود ادامه دهند و فضا برای استیبل کوینی که با پشتوانه یورو فعالیت می‌کند فراهم است.

استیبل کوین EUR CoinVertible بانک Société Générale با هدف در دسترس بودن گسترده، معامله‌گران ارزهای دیجیتال را هدف قرار می‌دهد. ژان مارک استنگر تصور می‌کند که استیبل کوین برای تسویه معاملات اوراق قرضه دیجیتال، وجوه، و دارایی‌های مختلف دیگر به کار گرفته می‌شود، زیرا موسسات مالی سنتی به مرور به پتانسیل دفتر کل دیجیتال پی می‌برند.

از آنجایی که مقررات دارایی‌های دیجیتال پرچمدار اتحادیه اروپا، مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) در سال آینده اجرایی می‌شود، Société Générale بر تعهد خود به همسویی با این قوانین تأکید می‌کند و اظهار دارد که در حال حاضر تعداد کمی از استیبل کوین ها با MiCA مطابقت دارند.

بر اساس گزارش‌ها، استیبل کوین بانک به گونه‌ای طراحی شده است که همه‌کاره باشد و استفاده از آن را در پلتفرم‌های مختلف و در میان عوامل مختلف خدمات مالی تسهیل کند. Société Générale قصد دارد استیبل کوین خود را برای هر کسی که علاقه‌مند به استفاده از آن است، چه در پلتفرم بانک یا سایر افراد در صنعت، در دسترس قرار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا