اخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژی

شراکت یوبی سافت و بلاک چین جدید Wemix

شرکت یوبی سافت، سازنده بازی اساسین کرید با ناشر بازی کره‌ای و عضو شورای گره بلاک چین Wemix همکاری می‌کند.

 

سازنده بازی اساسینز کرید از یک شبکه بازی کریپتو پشتیبانی می‌کند. ومیکس هفته گذشته اعلام کرد که یوبی سافت، شرکت سازنده بازی آساسین کرید، با ناشر بازی کره‌ای و عضو شورای گره بلاک چین Wemix همکاری می‌کند.

در حال حاضر شرکت یوبی سافت اکنون یکی از ۴۰ شریکی است که گره‌های اعتبارسنجی را برای شبکه جدید Wemix 3.0،یک بلاک چین EVM سازگار با اتریوم، اجرا می‌کند. بلاک چین جدید Wemix بر اساس یک الگوریتم اجماع اثبات سهام عمل می‌کند و به گره‌ها برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها نیاز دارد. 

اپراتورهای گره و نودها معمولاً پاداش‌های ارزهای دیجیتال را به طور خودکار برای ارائه خدمات و سرویس‌های ماشین‌هایشان دریافت می‌کنند. تمامی شرکای نود (NCP)، از نود Wemix برای اعتبارسنجی بلاک چین کمک می‌گیرند و یوبی سافت به عنوان شماره ۲۶ به این گروه ملحق می‌شود. تیم Wemix هر یک از شرکای گره را Wonders می‌نامد.

ناگفته نماند که یوبی سافت سریع وارد فضای بازی‌های بلاکچین شده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت سرمایه‌گذاری خود در صنعت کریپتو نشان نمی‌دهد. از طرفی، یوبی سافت در سال ۲۰۲۱ NFT‌های رایگان درون بازی را به بازی تیراندازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint اضافه کرد و با واکنش شدید گیمرها مواجه شد. همچنین، این شرکت به یک اپراتور نود برای بلاک چین هدرا در سال ۲۰۲۲ و بلاکچین Cronos در سال ۲۰۲۳ تبدیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا