اخبار بلاک‌چین

اولین پلتفرم رزرو هتل در بلاک چین

تحول صنعت گردشگری با ادغام فناوری بلاک چین و تجربه شخصی‌سازی شده

 

اولین پلتفرم بلاک چین رزرو هتل وب3 با نام Sleap.io در جهان در تابستان امسال آماده است. این پلتفرم که در نوع خود اولین است، صنعت گردشگری را با ادغام فناوری بلاک چین، شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی و تراکنش‌های یکپارچه ارزهای دیجیتال متحول خواهد کرد.

پلتفرم Sleap.io که توسط کارآفرین فناوری و گردشگری، مایکل راس، تأسیس شد و از فناوری نسل بعدی Camino Network استفاده می‌کند، قصد دارد با پر کردن شکاف بین گردشگری سنتی و دنیای در حال گسترش وب3 تعریف جدیدی از سفر ارائه دهد.

رزرو هتل با استفاده از فناوری بلاک چین 

پلتفرم Sleap.io با اینکه اولین آژانس مسافرتی آنلاین مبتنی بر بلاک چین است، خود را از رقبا متمایز میذکند. کاربران سفر را با ورود به کیف پول کریپتوی خود، دریافت پیشنهادهایی به عنوان NFT و پرداخت با استفاده از دارایی‌های کریپتو مورد علاقه خود آغاز می‌کنند. از سوی دیگر، صاحبان املاک، تمام پرداخت‌ها را به صورت فیات، از جمله دلار آمریکا دریافت می‌کنند و فرآیندی یکپارچه را برای همه تضمین می‌کنند.

مایکل راس، مغز متفکر این پلتفرم می‌گوید: «دنیایی را تصور کنید که در آن کیف پول کریپتوی شما، پاسپورت شما برای دسترسی به لیستی از هتل‌های شخصی‌شده است که به‌عنوان NFT برای شما ارسال می‌شود—این چشم‌اندازی است که ما با پلتفرم Sleap به آن جان می‌دهیم. ما پلتفرم خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که نه تنها از قدرت بلاک‌چین استفاده کنیم، بلکه به صورت پویا و برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات کاربران خود تکامل پیدا کنیم.»

در میان بسیاری از ویژگی‌های پیشگامانه‌اش، پلتفرم بلاک چین Sleap از قراردادهای هوشمند برای حذف قراردادهای هتلداری سنتی استفاده می‌کند، دارای قابلیت ادغام قانونی در سوئیس است، در شبکه لایه ۱ Camino فعالیت می‌کند، پرداخت‌های کریپتو را می‌پذیرد، و با شرکای جهانی همکاری می‌کند. 

علاوه بر این، Sleap از دیسکورد به عنوان مرکز ارتباطی اصلی خود استفاده می‌کند و عملیات را از طریق هوش مصنوعی و ربات‌های جست‌وجو ساده می‌کند.

ادغام پیشرفته فناوری بلاک چین به Sleap اجازه می‌دهد تا مزایای زیادی را، از کاهش هزینه تراکنش‌ها و محافظت در برابر تقلب گرفته تا پیشنهادات اختصاصی و انحصاری ارائه دهد.

پلتفرم بلاک چین Sleap: مقرون به صرفه، ایمن و شخصی‌سازی شده

در صنعت گردشگری سنتی، هزینه‌های تراکنش سنتی و کمیسیون می‌تواند از ۱۵ تا ۳۰ درصد میانگین ارزش رزرو متغیر باشد. بار این کمیسیون‌ها در قالب نرخ‌های حق بیمه به دوش مشتریان است. استفاده Sleap از اتوماسیون بلاک چین پیشرفته به میزان قابل توجهی این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و در نتیجه نرخ رقابتی‌تری را برای مسافران و امکان رزرو بیشتر را برای صاحبان املاک به همراه دارد.

علاوه بر این، این پلتفرم به هتل‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های تقلبی و بازپرداخت وجه را با استفاده از ویژگی تسویه برگشت‌ناپذیر مبلغ کاهش دهند که تقریباً ۳ میلیارد دلار ضرر سالانه دارد.

نبوغ پلتفرم بلاک چین Sleap فراتر از سیستم پرداخت آن است. این آژانس مسافرتی آنلاین از نسل بعدی ابزارها و الگوریتم‌های جست‌وجوی هوش مصنوعی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل اولویت‌ها و الگوهای سفر کاربران استفاده می‌کند و پیشنهادات سفارشی‌شده را برای رزرو هتل ارائه می‌کند که مطابق با سلیقه‌های منحصربه‌فرد آنهاست. این سطح از شخصی‌سازی نه تنها تجربه کاربر را بالا می‌برد، بلکه استاندارد جدیدی را برای خدمات مشتری در صنعت سفر و گردشگری ایجاد می‌کند.

بهره‌برداری از بازار در حال رشد

داده‌های بازار از موفقیت بالقوه پلتفرم بلاک چین Sleap پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که بازار رزرو هتل در سال جاری به رقم ۱۰/۲۷ میلیارد دلار برسد که پیش‌بینی‌های درآمد بازار به رقم خیره‌کننده ۴۸/۲۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ اشاره دارد.

علاوه بر این، نسل هزاره و نسل Z در حدود ۹۴ درصد از خریداران ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ تشکیل می‌دادند. این امر پلتفرم بلاک چین Sleap را در موقعیتی قوی قرار می‌دهد چرا که علاوه بر درصد بالای پذیرش کریپتو در این نسل، معمولاً ۲۵۰ دلار بیشتر از سایرین برای هر تراکنش هزینه می‌کنند. برای تقویت تعامل با این دسته از مشتریان هدف، این پلتفرم به کاربران با توکن‌های شبکه Camino در ازای رزرو و پیشنهاد پلتفرم به دیگران پاداش می‌دهد.

مدیرعامل Chain4Travel، Ralf Usbeck که تسهیل‌کننده Camino است، می‌گوید: «پلتفرم بلاک چین Sleap، آژانس مسافرتی آنلاین پیشگام که از فناوری بلاک چین برای ارائه نرخ‌های شخصی هتل‌ها به طور مستقیم به کیف پول کاربران استفاده می‌کند، نمونه‌ای از پتانسیل نوآورانه عظیم شبکه Camino است. «با ادغام این پلتفرم رزرو نوآورانه در اکوسیستم شبکه Camino، ارزش این صنعت رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهد کرد و مسافران، برای اولین بار، پیشنهادهای شخصی‌سازی شده را تجربه خواهند کرد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای شکل دادن به آینده صنعت سفر و گردشگری هستیم.»

این پلتفرم با رویکرد نوآورانه خود در رزرو هتل، مشارکت‌های استراتژیک و تیم موسس با تجربه، آماده است تا تجربه جدیدی را از سفر معرفی کند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا