اخبار NFTاخبار آلت کوین ها

بازی کنید و سولانا بگیرید

معرفی ۶ بازی با پاداش توکن سولانا

 

قیمت سولانا اخیراً دوباره در حال افزایش است، ۲۲٪ در ماه گذشته افزایش یافته و دوباره به نزدیکی بالاترین رکورد قیمتی که در دسامبر به آن رسید، دست پیدا کرده است. سولانا (SOL) از محدوده قیمت پایین‌تر از ۱۰ دلار در اواخر ۲۰۲۲ فاصله گرفته و شاهد رشد قیمت این ارز دیجیتال هستیم. برای اینکه بتوانید سولانا در کیف پولتان ذخیره کنید این ۶ بازی را از دست ندهید.

بسیاری از بازی‌های کسب درآمد روی بصتر سولانا فعالیت می‌کنند و بازیکنان را با SOL یا توکن دیگری در اکوسیستم سولانا که می‌توانند در یک صرافی با SOL تبادل شوند، پاداش می‌دهند. توجه کنید که در برخی از نمونه بازی‌های P2E زیر، برای فعال کردن درآمدزایی در بازی، باید ابتدا یک NFT خریداری کنید.

معرفی ۶ بازی معروف برای دریافت توکن سولانا

 بازی ev.io 

بازی کلاسیک Quake III Arena را با امکان کسب کسب درآمد ترکیب کنید. این همان چیزی است که بازی Ev.io ارائه می‌دهد. این بازی بر پایه وب، فرمت بازی شوتر اول شخص را دارد و توانایی کسب ارز دیجیتال در حین بازی را اضافه کرده که فقط حس رقابت را تشدید می‌کند.

بازی Ev.io کاملاً رایگان است، اما اگر می‌خواهید ارز داخلی “e” را که می‌توانید به سولانا تبدیل کنید، کسب کنید، باید ابتدا NFT بخرید. همچنین، Ev.io میم کوین سولانا BONK را هم توزیع کرده است، بنابراین پتانسیل کسب درآمد زیادی در این بازی وجود دارد.

بازی Stepn 

ایده بازی Move to earn یا حرکت برای کسب درآمد Stepn از ایده برنامه‌های ردیابی فعالیت کاربران شکل گرفت. جوایز ارز دیجیتال در این بازی به عنوان راهی برای تشویق بازیکنان به بیرون رفتن و ثبت دفعات دویدن و پرسه زدن‌های کاربران ارائه شد. در حالی که هیجان Stepn از اوایل ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافته است، همچنان هنوز می‌توانید توکن‌های GST را با بازی کردن کسب کنید. نکته مهم این است که برای شروع لازم است که کفش‌های NFT تهیه کنید.

بازی Aurory 

معمولاً برای کسب توکن‌های AURY مبتنی بر سولانا در Aurory، باید NFT داشته باشید، یک بازی نقش‌آفرینی الهام گرفته از پوکمون که روی سولانا و شبکه مقیاس‌پذیر اتریوم آربیتروم اجرا می‌شود. بازیکنان Aurory با جنگیدن با موجودات NFT Nefties خود، توکن‌های فرعی (off-chain) کسب می‌کنند که سپس به طور خودکار به توکن‌های AURY تبدیل و به بازیکنان اهدا می‌شوند.

اخیراً، Aurory وعده پاداش‌های AURY را برای برنده شدن در مسابقات حالت بازیکن در مقابل بازیکن Blitz را داده است. صاحبان NFT می‌توانند دارایی‌های خود را برای کسب پاداش‌های AURY رهن کنند. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد در این بازی وحود دارد.

در حال حاضر، بازی Aurory دسترسی عمومی محدودی را برای بازی Seekers of Tokane از طریق Epic Games Store راه‌اندازی کرده است، همزمان با شروع رویداد ویژه در بازی به نام Dracurve’s Awakening. برای این رویداد، Aurory پاداش‌هایی به ارزش ۵۰ هزار دلار از توکن AURY ارائه می‌دهد که شامل ۳۵ هزار دلار برای صاحبان NFT و ۱۵ هزار دلار برای سایر بازیکنان است. در این تبلیغات NFTهای رایگانی توزیع می‌شوند و تا ۲۶ فوریه این رویداد ادامه دارد.

بازی MixMob

بازی مسابقه برای کسب درآمد MixMob بازی‌های مسابقه‌ای و استراتژی مبتنی بر کارت را با هم ترکیب می‌کند و یک محصول منحصر به فرد ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با بازی کردن توکن‌های SUD کسب کنید، علاوه بر این فرصت‌هایی برای شرط بندی بر روی مسابقات بازیکنان دیگر وجود دارد.

در یکم فوریه، MixMob یک ایردراپ برای توکن حاکمیتی MXM خود راه‌اندازی کرد تا به صاحبان NFT و بازیکنان نسخه آزمایشی بازی پاداش دهد. توکن‌های رایگان بخش مهمی از تجربه کلی MXM هستند، همین موضوع می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای مشارکت در این بازی برای شرکت در ایردراپ‌های بعدی آن باشد.

بازی Star Atlas: SAGE Labs

با گسترش فعالیت توسعه‌دهندگان ATMTA در راستای معرفی نسخه کامل شبیه سازی علمی-تخیلی Star Atlas، یک بازی تحت وب روی بلاکچین سولانا به نام SAGE Labs راه‌اندازی شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد به همان نوع اقتصاد باز با یک رابط کاربری ساده‌تر متصل شوند و پاداش‌های قابل توجهی برای دریافت وجود دارد. در اواخر سال گذشته، Star Atlas توکن‌های Golden Ticket را به بازیکنان اهدا کرد که می‌توانستند با استفاده از آنها در قرعه‌کشی‌ها برای برنده شدن توکن‌های ارز دیجیتال و آیتم‌های NFT شرکت کنند. شما برای بازی کردن به SOL یا ATLAS در کیف پول سولانا خود نیاز دارید چون همه چیز بر روی بلاکچین انجام می‌شود، و البته پاداش‌های بالقوه بسیار زیادی وجود دارد.

بازی DeFi Land

بسیاری از بازی‌های اولیه رمزارز به عنوان برنامه‌های DeFi جدی گرفته نمی‌شدند. با این حال بازی DeFi Land این حالت را کاملاً پذیرفته و یک تجربه شبیه‌سازی از فرآیند کشاورزی را با پاداش‌های کسب درآمد بازی—به‌ علاوه توانایی انجام معاملات توکن‌های رمزارز از طریق پروتکل‌های DeFi—ترکیب کرده است.

برای انجام این بازی به NFT های خاصی نیاز دارید تا نسخه کسب درآمد بازی از بازی‌های کوچک ماهیگیری، شلیک و برداشت را باز کنید. همچنین به NFT های حیوانات خانگی برای دریافت توکن‌ها برای مراقبت از حیوانات نیاز دارید. DeFi Land توکن‌های GOLDY مبتنی بر سولانا را برای صاحبان NFT هنگام بازی ارائه می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از سرمایه‌گذاری خود را بازیابی کنید.

علاوه بر این، DeFi Land به بازیکنان اجازه می‌دهد که با پروتکل‌های دیفای ارتباط بگیرند که می‌توانند با قرار دادن توکن‌ها به کاربرها سود بدهند. نکته حائز اهمیت این است که ممکن است به نظر یک بازی برسد، اما شما با توکن‌های واقعی سروکار دارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا