اخبار NFT

مارکت پلیس Magic Eden الماس پاداش می‌دهد

امتیاز وفاداری بگیرید و الماس Magic Eden دریافت کنید

 

برنامه پاداش‌های الماسی Magic Eden به تریدرهای NFT سولانا از سال ۲۰۲۱ پاداش می‌دهد. علاوه بر این یک ایردراپ توکن نیز در حال راه‌اندازی است.

بازی Magic Eden به تازگی یک برنامه پاداش متقابل راه‌اندازی کرده است که کاربران را به استفاده از بازار محبوب NFT خود در شبکه‌های سولانا، بیتکوین، اتریوم و پالیگان، همراه با فرصت‌هایی که به کیف پول مولتی چین جدیدش ارتباط دارد، تشویق می‌کند.

علاوه بر برنامه پاداش خود، Magic Eden به تازگی اعلام کرده است که پروتکل‌های ساخت و معامله خود را به صورت اوپن سورس در همکاری با یک دائو غیر قابل تبدیل جدید ارائه می‌دهد. دائویی که این پروژه با آن همکاری می‌کند قصد دارد یک توکن به نام «NFT» راه‌اندازی کند که برای پاداش دادن به معامله‌گران استفاده می‌شود.

طبق اطلاعات بدست آمده از پروژه Magic Eden، برنامه پاداش به گونه‌ای طراحی شده است که به معامله‌گران، جمع‌آورندگان و خالقان NFT پاداش می‌دهد. کاربران در بازار Magic Eden می‌توانند «الماس» یا نوعی امتیاز مانند برنامه‌های تشویقی رمزارزی کسب کنند.

Magic Eden هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه الماس‌ها برای چه کاری استفاده می‌شوند یا آیا قابل تبدیل هستند یا خیر، منتشر نکرده است. اما مدیرعامل Magic Eden، تیفانی هوانگ، در مصاحبه اخیر خود با Decrypt گفت که افرادی که از پروتکل Magic Eden استفاده می کنند، احتمالا توکن NFT منتشر شده از سوی دائوی غیر قابل تبدیل را دریافت خواهند کرد.

امتیازات به صورت روزانه توزیع می‌شوند، با مقدار نامشخصی از الماس‌ها که هر روز منتشر می‌شوند. الماس‌هایی که کسب می‌کنید بر اساس درصدی از فعالیت شما محاسبه می‌شوند—بنابراین ممکن است در روزهای شلوغ که ترافیک زیادی وجود دارد، تعداد الماس‌های کمتری کسب کنید.

چگونه الماس Magic Eden به‌دست بیاوریم

خوشبختانه، Magic Eden اطلاعات زیادی در مورد چگونگی بهینه‌سازی پتانسیل دریافت الماس خود منتشر کرده است. راه اصلی کسب الماس، در ساده‌ترین حالت ممکن خرید NFTها، لیست کردن آنها یا پیشنهاد کالکشن دادن است، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تعداد الماس‌های خود را افزایش دهید.

خرید NFTهای بیشتر الماس‌های بیشتری به شما می‌دهند. در مورد فروش، کاربران تا زمانی که لیستشان بالا باشد، الماس کسب می‌کنند—اما می‌توانند با نزدیک بودن لیستشان به قیمت کف مجموعه، الماس‌های بیشتری کسب کنند. هر چه لیست به قیمت کف نزدیک‌تر باشد، الماس‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

آفرها یا پیشنهادات ارائه شده مانند لیست عمل می‌کنند. کاربران می‌توانند با قرار دادن پیشنهادات برای کالکشن‌ها روی هر یک از ۱۰۰ کالکشن برتر Magic Eden بر اساس حجم معاملات، الماس کسب کنند. کاربران می‌توانند با نزدیک بودن پیشنهادشان به قیمت کف کالکشن، الماس‌های بیشتری کسب کنند.

بعضی از کالکشن‌های در حال رونق هم ۵۰٪ پاداش الماس دریافت می‌کنند؛ برای مثال، Claynosaurz در حال حاضر یک پاداش برای الماس‌های کسب شده از طریق تعامل با کالکشن به واسطه Magic Eden دارد. راه دیگری که کاربرها برای افزایش الماس‌های خود دارند از طریق امتیاز وفاداری آنها است. امتیاز وفاداری ۱۰۰٪ برابر با ۱۰۰٪ پاداش در الماس‌های تولید شده است. امتیاز وفاداری کاربران با توجه به اینکه چقدر به Magic Eden وفادار هستند مشخص می‌شود. می‌توانید با لیست کردن و خریدن NFTهای خود از طریق Magic Eden، امتیاز وفاداری خود را افزایش دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا