اخبار NFTاخبار بین الملل

کالکشن‌های دیجیتالی منچستر سیتی با همکاری Quidd

کالکشن‌های دیجیتالی با عنوان «تجربه‌ای که نمی‌توانید با پول بخرید»؛ مانند صندلی‌های اختصاصی کنار زمین در روزهای تمرین تیم

 

باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر، یک همکاری چند ساله با شرکت زیرمجموعه Animoca Brands با نام Quidd آغاز کرده تا در کنار تبلیغات و رقم زدن تجربیات جدید برای هواداران، کالکشن‌های دیجیتالی تولید کند.

Quidd، کالکشن‌های دیجیتالی با عنوان «نسخه ویژه» راه‌اندازی خواهد کرد که تجربیات واقعی را رقم می‌زنند.

تام بویل (Tom Boyle)، نایب رئیس و بازاریاب منچستر سیتی، از این  همکاری در وب‌سایت اعلام کرد و افزود:

«ما مشتاقیم که با همکاری Quidd، سرگرمی‌های قدیمی فوتبال، مانند کارت‌ها و کلکسیون‌ها را در عصر دیجیتالی تغییر دهیم و از این طریق ارتباط بیشتر و بهتری با طرفدارنمان در سراسر دنیا ایحاد کنیم. ما بی‌صبرانه منتظریم تا با هم برای خلق تجربیات و بازی‌های دیجیتالی جدید تلاش کنیم.»

محصول این همکاری، مجموعه‌ای ۲۰۰ عددی از پلیر کارت‌های دیجیتالی خواهد بود که در تاریخ ص می، عرضه می‌شوند. اولین ۱۰ هزار سیتزنی که (اصطلاح Cityzens که برای طرفداران منچستر سیتی بکار می‌رود) بسته‌ها را خریداری کنند، دو کارت اختصاصی For the Fans دریافت خواهند کرد.

طرفدارانی که از طریق بسته‌های Quidd، پاداش‌های دیجیتالی را آنلاک می‌کنند، این فرصت را نیز خواهند داشت که در رویدادهای واقعی شرکت کنند و فرصت‌های خرید کالاهای رسمی منچستر سیتی و hospitality tickets داشته باشند و همچنین می‌توانند برنده تجربه‌هایی شوند که نمی‌توان آنها را با پول خرید، از جمله؛ حضور در یک جلسه تمرین تیم.

تیم فوتبال منچستر سیتی با راه‌اندازی مجموعه NFT و رونمایی از پیراهن‌های دیده نشده منچستر سیتی، در تاریخ ۲۲ آوریل، در بلاکچین OKX فعالیت خود را آغاز کرده است؛ پیراهن‌هایی با نسخه محدود که با نقاشی با دست رنگ آثار هنری به خود گرفته‌اند.

همچنین این باشگاه در سال ۲۰۲۲، با سونی برای ساخت نسخه مجازی ورزشگاه Etihad (زمین خانگی نمادین این تیم) که طبق گزارش‌ها، اولین استادیوم فوتبال دارای مجوز رسمی در متاورس است، همکاری کرد.

در همین حال، سایر باشگاه‌ها برای آینده بلندمدت خود به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. دوقلوهای Winklevoss اخیراً در باشگاه فوتبال رئال بدفورد که متعلق به یک بیتکوین پادکستر بنام پیتر مک کورمک است، ۴/۵ میلیون دلار در خزانه باشگاه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بدیهی است که آنها در مورد بیتکوین و شانس باشگاه برای صعود به لیگ برتر، خوشبین هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا