اخبار قانون‌گذاری

سلسیوس به دنبال تایید دادگاه برای شروع بازپرداخت مشتریان تا پایان سال است

مشتریان سلسیوس در انتظار تایید دادگاه برای بازپرداخت

 

پلتفرم وام دهنده رمزارز سلسیوس در پی تأیید نهایی دادگاه برای طرح بازسازی است و بازپرداخت طلبکاران را قبل از پایان سال ۲۰۲۳ آغاز می‌کند.

وام‌دهنده ارز دیجیتال سلسیوس شبکه به یک قاضی اعلام کرده که قصد دارد تا پایان سال بازپرداخت مشتریان خود را آغاز کند، در حالی که جلسه دوم اکتبر به دنبال تایید طرح سازماندهی مجدد آن بود.

کریستوفر کونیگ، مشاور حقوقی سلسیوس، در بیانیه افتتاحیه خود در جلسه تایید در نیویورک، گفت که شرکت جدید با نام NewCo با ۴۵۰ میلیون دلار سرمایه اولیه از روند رسیدگی بیرون خواهد آمد.

پرونده‌ای از ۲۹ سپتامبر نشان می‌دهد که سلسیوس قصد دارد با استفاده از ۲/۰۳ میلیارد دلار بیت کوین، اتریوم و سهام شرکت جدید تا حدی بدهی‌های معوقه طلبکاران خود را بازپرداخت کند.

شرکت NewCo توسط گروهی از شرکت‌ها در کنسرسیومی به نام Fahrenheit LLC حمایت می‌شود که تجارت معدن و سهام را مدیریت می‌کند.

قاضی رئیس پرونده، مارتین گلن، در حال بررسی این موضوع است که آیا طرح تجدید ساختار سلسیوس را تایید کند یا خیر. این طرح همچنین باید توسط تنظیم کنندگان امنیتی مورد بررسی و تایید قرار بگیرد. بر اساس گزارش‌ها، علیرغم کسب اکثریت قاطع آرا موافق، از سوی برخی طلبکاران به چالش کشیده شده است.

برنامه سلسیوس
برنامه سلسیوس – منبع: stretto.com

سلسیوس در پرونده‌ای که در جلسه تأیید ارائه شد، اظهار داشت: «بدهکاران طرحی را تایید می‌کنند که از حمایت بیش از ۹۵ درصد از دارندگان حساب رای دهنده هم از نظر تعداد و هم مبلغ برخوردار باشد.»

اگر طرح سلسیوس تصویب شود، یکی از اولین پلتفرم‌های شکست خورده از سال ۲۰۲۲ خواهد بود که در یک پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ احیا می‌شود.

از زمانی که شرکت در ژوئن ۲۰۲۲ پس از فروپاشی اکوسیستم Terra، برداشت را متوقف کرد، مشتریان سلسیوس منتظر تکمیل این پروسه بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا