اخبار تکنولوژی

بازی Shrapnel در فروشگاه Epic Games زودتر از موعد

نسخه کامپیوتری بازی Shrapnel در فروشگاه Epic Games در دسترس است.

 

Shrapnel، یک بازی تیراندازی اول شخص است و بر اساس NFT ها و یک توکن رمز ساز در شبکه اولنچ ساخته شد. این بازی در حال حاضر دسترسی زودهنگام به نسخه کامپیوتری را از طریق بازار فروشگاه Epic Games ممکن کرده است. 

نسخه دسترسی اولیه که Shrapnel Training Exercises One نام دارد، تنها برای کسانی در دسترس است که یکی از کلیدهای دسترسی Extraction Pack بازی را خریداری کرده‌اند.

این بازی دارای قسمت‌های سه روزه‌ای است که حدود هشت ساعت در روز طول می‌کشد. Shrapnel جلسه‌ای را برای مطبوعات و اینفلوئنسرها در روز جمعه برگزار کرد و قصد دارد که جلسه سه روزه STX1 بعدی را از ۸ تا ۱۰ فوریه برگزار کند. توکن‌های SHRAP به ارزش ۱۰۰ هزار دلار در این جلسه به عنوان جایزه در دسترس هستند.

حدود ۳۰۰۰ نفر قبلاً این کلیدهای ورود به بازی را خریداری کرده‌اند. قیمت این کلیدها بین ۲۰ تا ۱۰۰ دلار بر اساس ویژگی‌ها و امتیازات متغیر است. بد نیست بدانید که Shrapnel به‌عنوان یک بازی کاملاً رایگان در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. 

دسترسی اولیه به منظور جذب حامیان در ترکیب و اجازه برای ارائه بازخورد در طول مسیر است. بازیکنان همچنین می‌توانند از یک استخر انجمن جایزه بگیرند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا