اخبار صرافی ها

کوکوین توکن SCPT را به لیست صرافی خود اضافه می‌کند

توکن SCPT ارز دیجیتال شبکه اسکریپت: پلتفرم تلویزیونی تماشا برای کسب درآمد (Watch to Earn)

 

صرافی کوکوین رسما پشتیبانی خود را از پروژه شبکه اسکریپت و توکن SCPT، پلتفرم تلویزیونی تماشا برای کسب درآمد اعلام کرد. این صرافی خبر لیست کردن توکن SCPT را در پستی در توییتر خود منتشر کرد.

در این پست، کوکوین حمایت خود را از توکن بومی این پلتفرم تلویزیونی تماشا برای کسب درآمد اعلام کرد. به این ترتیب، کوکوین پذیرش سپرده‌های توکن SCPT را از طریق شبکه زنجیره هوشمند BNB یا BEP20 آغاز خواهد کرد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران در شبکه اسکریپت اکنون می‌توانند توکن‌های خود را به این صرافی منتقل کنند.

معاملات SCPT به طور رسمی امروز، ۲۰ دسامبر آغاز می‌شود. جفت ارز معاملاتی تعیین شده برای SCPT، استیبل کوین تتر (USDT) است. به طور همزمان، کاربران از فردا، ۲۱ دسامبر، قابلیت برداشت توکن‌های SCPT خود را خواهند داشت.

علاوه بر این، کوکوین تاکید کرد که شبکه اسکریپت یک پلتفرم، پروتکل و شبکه ذخیره سازی زنده و اوپن سورس لایه ۱ است و در قلب تکنولوژی آن Script TV است، یک پلتفرم تلویزیونی زنده که می‌توانید با تماشای آن درآمد کسب کنید.

این پلتفرم برای پاداش دادن به کاربران هنگام تماشا، ارائه ذخیره‌سازی ویدیو از طریق dStorage و تعریف مجدد تبلیغات ویدیویی در صنعت کریپتو طراحی شده است. همچنین، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های بیشتری کسب کنند و تجربه خود را از طریق عناصر گیمفای در داخل و خارج از بلاکچین افزایش دهند.

هفته گذشته، کوکوین توکن  SNS، توکن اصلی پروژه ارز دیجیتال متمرکز بر موسیقی Sonorus را فهرست کرد. پروژه Sonorus در تقاطع گرایش‌های موسیقی اجتماعی و دیفای، یعنی مفهومی به نام TrendFi قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا