اخبار بیت کویناخبار بین الملل

ساتوشی ناکاموتو همراه با بیتکوین به میدان تایمز نیویورک می‌آید

فرد ناشناسی تبلیغ بیتکوین را روی بیلبورد میدان تایمز نیویورک برد!

 

بیلبوردهای میدان تایمز در شهر نیویورک شاهد یک اتفاق غیر منتظره بود؛ تصویر ساتوشی ناکاموتو روی این بیلبوردها به مناسبت پانزدهمین سالگرد پیدایش بیتکوین به همراه یک یک پیام پدیدار شد. این پیام از طرف یک فرد ناشناس بود و کالین وو خبرنگار چینی این خبر را منتشر کرد. 

بیلبوردهای میدان تایمز نیویورک سفر بیتکوین از گذشته تا به الان را نشان داد، ارز دیجیتالی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و جرقه یک انقلاب مالی به حساب می‌آید. 

از طرفی، افزایش اخیر قیمت بیتکوین تا ۴۵ هزار دلار دلیل محکم دیگری برای چشمانداز پایدار و قدرت این ارز دیجیتال است. بیت کوین یک ناحیه حمایتی در سطح ۴۲ هزار دلار ایجاد کرده است و این سطح حمایتی نشان می‌دهد که احساسات صعودی بین سرمایه‌گذاران روز به روز افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر، ناحیه مقاومت اصلی در محدوده ۴۷ تا ۵۰ هزار دلار است و اگر قیمت به این سطح نزدیک شود، باید منتظر آزمایش مجدد بالاترین قیمت بیتکوین باشیم. ناگفته نماند که اگر بیتکوین بتواند بالاتر از سطح ۴۵ هزار دلار برود و این ناحیه قیمت را حفظ کند، می‌تواند یک مسیر صعودی پایدار داشته باشد. البته, احساسات مثبت بازار و خوش‌بینی بعد از معرفی و تایید ETFهای بیتکوین روند صعودی این ارز دیجیتال را سرعت می‌بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا