اخبار تکنولوژیخبر فوری

ایلان ماسک دست بردار نیست؛ حساب اختصاصی اپلیکیشن ایکس

پرداخت آتی در اپلیکیشن ایکس: آیا پرداخت کریپتو وارد X می‌شود؟


اپلیکیشن همه کاره ایلان ماسک با نام ایکس یک حساب اختصاصی برای ویژگی‌های پرداخت آتی خود ایجاد کرده است. این اقدام ایلان ماسک باعث شکل‌گیری گمانه زنی‌های مختلف در میان طرفداران ارزهای دیجیتال شد. 

طرفداران بازار کریپتو معتقدند که ایلان ماسک قصد پیاده‌سازی ارزهای دیجیتال در برنامه ایکس را دارد. به نظر می‌رسد اپلیکیشن ایکس ایلان ماسک خدمات پرداخت درون برنامه‌ای را تا اواسط سال ۲۰۲۴ معرفی کند. 

البته هنوز هیچ تاییدی مبنی بر ارائه خدمات برای پرداخت‌های فراتر از ارزهای فیات سنتی وجود ندارد. این حساب نشان طلایی دارد و این نشان حاکی از آن است که یک سازمان مورد تایید از این حساب حمایت می‌کند. به علاوه، نشان ایکس در این حساب نشان می‌دهد که این حساب با ایکس ارتباط دارد.

محتمل‌ترین ارز برای ورود به اپلیکیشن ایکس

چندین مفسر ارزهای دیجیتال در حال بررسی این موضوع هستند و هنوز نمی‌دانیم که آیا اپلیکیشن ایکس پشتیبانی از پرداخت‌های رمز ارز را به لیست کارهای خود اضافه می‌کند. در این میان، میسن ورس لویز، محقق رمز ارز، از دیدن رمز ارزهایی که با X شروع می‌شوند مانند XRP و XDC به شدت استقبال کرد. 

البته، ناگفته نماند که ایلان ماسک دوج کوین را برای پرداخت در فروشگاه‌های تسلا گنجانده است و گه‌گاه در رسانه‌های اجتماعی به این موضوع تاکید می‌کند. با در نظر گرفتن تمام این اتفاق‌ها به نظر می‌رسد که دوج کوین محتمل‌ترین رمز ارز برای ورود به اپلیکیشن ایکس است.

از طرفی، با تجزیه و تحلیل دقیق صحبت‌های ماسک در مورد ایکس، متوجه می‌شویم که ایلان ماسک علاقه شدیدی به دوج کوین دارد و در پروژه‌های آتی از آن استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا